torsdag, desember 13, 2007

Ein gamal lysestake frå Fretex..

Ja, om den er så gamal veit eg ikkje, men eg kjøpte den for mange år sidan. Og eg synes symbolikken i den er så fin... fin nok til at den kjem på borden kvar jul hjå oss iallefall.

Og så ville eg berre vise kva eg brukar når eg tenner ljos på bordet kvar morgon... så enkelt kan det gjerast, liten tapetrest og fyrstikker....synes den er nydeleg! Fått den av mi kjære storasyster...


Tusen takk til dere som legg igjen nokre små ord til meg...eg blir så glad! Ha ein fin dag alle som kikkar inn...klem

5 kommentarer:

Ellie sa...

Bloggen din er så koselig! Synes du viser så mange fine bilder. Den adventsstaken var kjempesøt. Skjønner godt at du falt for den. Fint å pynte de ellers så kjedelige fyrstikkeskene, også!

Anonym sa...

Du har ein knallkjekk blogg! Gledar meg til å komme innom igjen :)
Klem

Anne-Berit sa...

Hei,stakk innom deg en tur jeg,så fint det er på bloggen din.Den adventsstaken du viser er nydelig,skjønner godt at den kommer fram hvert år,jeg har mange gamle ting jeg,og alt må fram, ellers blir det ikke jul for meg.

Tea Kristin sa...

Hei! For en fin blogg du har! Jeg falt helt pladask for den nydelige ståltrådengelen du har laget! Håper du ikke har noe imot at jeg lager meg en lignende selv! ;) Du har utrolig masse flotte bilder her inne, og jeg liker kjempegodt stilen din! Hit kommer jeg tilbake igjen (legger en lenke hit på bloggen min også). Ha en strålende helg!

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Ser du har fått mye nytt siden sist jeg var innom.
Og nå har du flere som ser bloggen din og kommenterer også.Artig!
Ha en god dag!