torsdag, februar 14, 2008

Ja det er vel strengt tatt valentinsdagen i dag...

Ikkje det at eg er så amerikansk at eg feirar den, men eg kan jo benytta anledninga til å vise dei siste restane av morsdagstulipanane mine...som er klippt ned og havna i mange vasar rundtom i huset. Tenkte me heller kunne feire dagen i morgo, for då byrjar vinterferien for ungane! Og då kan mor vera snill å bake ei kake eller noko anna godt....

Tenne ljos kan ein jo alltids....

Gløymde å vise denne fine gamle "nisteboksen" som eg plukka med meg frå Fretex sist eg var der. Eg tenkte den kunne passe akkurat til sysakene mine... Ganske rommeleg er den òg...
Det kan jo hende eg pyntar den litt med eit av mine (tidlegare) utklippte reinsdyr(??)
I dag har eg benytta anledinga då vetlejenta endeleg sovna, til å klippe litt anna òg. Eg var litt å streifa rundt på nettet her ein stille kveld, og fant nokre utruleg inspirerande bloggar (eller kva det var..). Den eine heiter Print & Pattern Og der inne fantes utruleg mykje kjekt (synes eg då)!! Eg likar å lage litt enkle ting som går fort....å klippe og lime er kjekt, så difor enda eg opp med å lage noko som liknar litt på det eg fant der inne...men eg har tenkt å lage mykje meir!

Eitt kort....med ei tidsriktig (tjihi) ugle:
Og eitt til med uglemotiv...Har på følelsen av ugler kjem til å "ta av" snart...(Iallefall etter dette, hi hi)Kven som endar opp med å få eit ugle-kort frå meg er sannsynlegvis ein eller annan smarting...(ha ha)...Ha ein kjempefin dag! Og då viser eg bilete frå ein av dei andre inspirernade bloggane eg fant, nemleg Hostess with the Mostess:

Nam nam...det var jo litt av eit bilete å avslutte med....(trur eg MÅ bake litt snart...)

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Jeg ser du er veldig kreativ.
Det er så mange flinke kortlagere i bloggverdenen. Dette kan jeg ikke, jeg er for dum, og så er vel ikke interessen og motivasjonen helt på topp, heller.
Men å bake er moro, men da må det være noen å bake til. Benytter anledningen når jeg vet det skal komme noen på besøk. I kveld skal det være et møte hos meg. Bakte ei kake i går.
Ha en fin dag!

hjemme bra sa...

Her var det mye spennende! Så gøye kort du har laget med ugler på - kjempetøffe!
Og den nisteboksen var stilig! Gøy å finne slike ting på Fretex!
Trur eg må sjekke ut desse bloggane du tipser om her...

God helg