onsdag, september 17, 2008

Å arve er kjekt!

Misunner alltid alle dei som arvar ein heil masse fint...Eg har ikkje så mykje arv å skryte av, men ein ting er eg veldig glad for at mine foreldre ikkje kasta eller kvitta seg med på anna vis. Og det er senga eg låg i som liten...

Den er måla for 17 år sidan så kvitfargen er ikkje den same lenger (har ein mistanke om at kvitt gulnar litt med åra...senga er behørleg vaska altså...). Når eg låg i den var fargen lys lilla..(!) Det hadde jo vore fint den dag i dag...Men men...

Den fyrst som fekk æra av å ligge i den etter meg, var nemleg eldstemann her i huset, så tre år etter kom eldstejenta vår då arva ho senga...begge brukte berre denne fram til dei fekk "vanleg" seng...(ikkje samtidig altså..hihi) Ofte blir folk forundra over at eg ikkje har brukt sprinkelseng...men eg lovar det går heilt fint utan...dei dett som oftast berre utav EIN gong...uffdå...det høyres fælt ut...Men det eg vil fram til er at alle har overlevd til no, og NO er det vetlatrultemor (mistemor) som har arva senga etter mor si....
Og no har altså eg laga "himmel" på senga, av ei (to) IKEA-gardin og ein krok i taket med litt klyper og ringar i...(fort og gale...tjihi). Så no søv vetla trollet til mor og far så søtt i den "nye" senga si...sengetøy er arva etter mi stora syster sine ungar...sikkert eit loppefunn...tjihi men eg likar det veldig godt!

Så når me fyrst er i sving her heime skjer det gjerne fleire ting på ein gong...i ein ryddesjau kom eg over ein tapetrull eg kjøpte på Åhlèns for ei tid sidan...og når eg finn noko eg har gløymt så står eg alltid å studerar på kva eg kan gjere med den...hmmm tapetisere...?? Nei det var for drastisk, eg hadde jo sett middagen på kok og all ting... måtte vera noko enklare...Og vips:

Eg tok ei stripe med tapet og hengde den fast med tegnestift...(ja du las rett...) og så vart det plutseleg eit litt annleis inntrykk i gangen. Og eg fekk "ramma" inn bileta av dei søte små (og store)...
Tapeten har faktisk litt gull i seg...vart ikkje så verst...men eg trur ikkje eg ville hatt den i heile huset...

Alltid kjekt når ein får litt inspirasjon til å fornye litt rundtomkring...

Ha ein fortsatt fin fin kveld!! No skal eg ned i sofakroken...hihi...

7 kommentarer:

Tara sa...

så utrolig koselig å kikke innom hos deg:)
senga var jo bare nyyydelig...
fortsatt god kveld
klem tara

Rosa sa...

For ei nydeleg seng! Ja, det er kjempekjekt med arv, det er eg heilt einig i.

Då eg var nyfødd laga far min og dei to eldre brørne mine seng til meg. Ei bittelita seng, som berre varar eit par månader. Men likevel - utruleg stas å kunne ta denne fram og bruke den til jentene mine!! Dei har forøvrig gått over til sprinkelseng etterpå, hihi.


Og du - så kult med den tapetstripa! Det skal jammen ikkj emykje til for å skape eit heilt anna inntrykk i eit rom. (Og det er igrunn veldig bra :) )

Snart er det helg igjen - kos deg med den!

Hemmafruns hörna sa...

Härligt och tufft med tapeten! Fantastiskt med häftstift - så befriande enkelt;0)Det ska jag också pröva en dag!

mali-mo sa...

Så smart med det tapetopphenget! Syns det rammet inn bildene dine så fint. God ide!!!

Og for en kake..igjen..fristelsene står jo i kø (sikle). Men her svettes det over bøker..og ja, en aldri så liten bloggepause presset seg visst frem ;) Herlig liten gartner du har da! God helg!

SynnePynne sa...

Den senga er jeg skikkelig misunnelig på, jeg tråler loppemarkeder på leit etter ei her borte nå. Håper det dukke opp ei snart. Tenker ho mista søv godt i den englesenga.

Hulda sa...

Så nydelig barneseng, den minner om den jeg lå i da jeg var lita. Mi er blåturkis, morfaren min har malt noen flotte små motiver på ved hode og fotende. :)

Brit. (lille meg) sa...

Så nydelig barneseng, og nydelige interiørbilder du viser fra kjøkkenet også.---
Artig å "se inn" til andre, og se hvordan de har det.
Håper "lilletrollet" ditt liker den fine senga.
Ønsker deg ei god uke!:)