fredag, oktober 03, 2008

Ein kjempekjekk butikk!!

Dette er: Patina

Eg har lenge hatt lyst til å tipse dykk alle om denne kjekke butikken! No har eg nett vore der sjølv og gjort nokre gode kupp..hihi..(som eg skal vise seinare...)
Dei har både nettbutikk og "vanleg butikk"...eller vanleg og vanleg...dei serverer alltid kake og kaffi til alle som kjem innom...sjølv om du ikkje kjøper noko..(kjekt!) Den er driven av to kjekke damer som etter det eg veit alltid er blide...(den eine er faktisk systre mi...tjihi). Av erfaring veit eg at ein vert full av inspirasjon etter eit besøk der... Dei sel både gamalt og nytt og heimeprodusert...og alt er nøye utvalgt av damer med god smak!




Så eg håpar mange vil kikke innom...nettbutikken ...Om du vil besøke dei i levande live så har dei ope kvar torsdag og fredag 12.00 - 17.00 Og butikken ligg på Evanger litt utanfor Voss og ein time frå Bergen...

Ha ein fin fredagskveld vidare...eg er snart tilbake med nye innlegg ettersom inspirasjonen er på topp...! HAHA;....


4 kommentarer:

Vibeke sa...

Jeg tror jeg dååååååner, skal sjekke ut den nettbutikken det er helt sikkert :o)
Det er så vakkert her inne hos deg, du er på blogglisten min og jeg MÅ innom og se hver gang du kommer med nytt innlegg!TUSEN TAKK for alt det herlige du viser frem her og alt det du deler med oss bloggere :o)

Vibeke



PS:På bloggen min så har jeg en "feiring" på gang som du kan være med på hvis du vil.Den ligger under innlegget for 26 september og varer til 17 oktober.

Blåbærpai sa...

Hallaien!
Ja, denne finfine butikken har eg òg laga innlegg om!Det kan du lese om HER:http://blaabaerpai.blogspot.com/2008/08/p-utflukt.html.
Har ein liten ting til deg inne hjå meg! gOD HELG!

Brit. (lille meg) sa...

Så koselig en butikk! Der har du nok gjort et funn, bare med butikken,mener jeg, hi hi....
Skjønner godt at du trives der.
Du finner sikkert noen skatter der, også.
Takk for at du viste den. Jeg bor dessverre alt for langt derfra.....

Ha en flott søndag!:)

Brigg sa...

Oj, så mye fint! Må jammen sjekke ut den nettbutikken NU!