søndag, februar 22, 2009

Fleskesundag...


Ja, eit gamalt namn på fastelavn er "fleskesundag" eller "feitesundag". Så i dag kan me trygt ete alt me orkar av krem og bollar..hihi...Nei eg har ikkje tenkt å eta så veldig mykje, men deigen er sett til heving...

Det har vore stille her i nokre dagar, og litt i mangel på gode foto så seier det seg sjølv at det ikkje vert mykje blogging. Men eg har faktisk vore å skaffa meg nokre nye bruktfunn, men dei må vaskast og skrubbast litt fyrst, før eg plasserar dei i deira ny miljø.
Eg går ei ny veke som åleinemor i møte, for pappen og eldstejenta skal til Rikshospitalet att...ikkje så kjekt, men må ein så må ein. Det er vel noko eldstejenta her i huset har fått erfare på det sterkaste...
Men i dag har me ommøblert i stova og vaska i huset, slik at alt ligg til rette for ein koseleg ettermiddag med bollar og krem...
Kjem snart tilbake...

8 kommentarer:

mi-rachel sa...

likte veldig godt det første bildet ditt!

Brit. (lille meg) sa...

Koselige bilder! Du finner stadig noe på bruktbutikker.
Nei, det er nok ikke noe greit med de turene til Oslo, men det er godt at jenta di får hjelp.
"Fleskesøndag" har jeg aldri hørt om før. Vi bruker ikke det i Trøndelag. Men vi har feittirsdag, og det er førstkommende tirsdag.
Ha en flott fastelavnssøndag!

Jannicke sa...

Flotte bilder! Alltid så koselig å besøke siden din.
Vi tok fastelavensbollene til lunsj i dag... Bakte bollene i dag tidlig, og ingen klarte å vente!!
Ønsker datteren din (og pappaen) lykke til på Rikshospitalet...
Gleder meg til å se dine siste funn...
Søndagsklem.

Kristins Hus sa...

Hei
Mange nydelge bilder !!
Ha en fin søndag!
Kristin

Haust sa...

Nydelege bilete! Det første biletet minte meg litt om Alexandra Villefrance sine interiør. :)

Ha ei god veke!

Christine Louise sa...

Så utrolig flotte bilder du har på bloggen din :)

mette sa...

s å masse fine bilder, jeg blir gla av å besøke bloggen din!

Jessica sa...

Hej der,

Jeg så du havde en lille liste over websites der sælger børnetøj.

Jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på

www.smartkids.dk

og

www.smartkid.se