tysdag, august 11, 2009

Ein liten dokkekommode....



Eg fant ein søt liten dokkekommode på eit bruktmarked når me var i Danmark. Den er akkurat passe stor til små dokkeklær, smykker eller anna smått. Eg synes den var så søt, har ikkje hjarta til å male den...glansbileta var allereide klistra på. Den stod berre å venta på meg...25,-kr var vel ikkje mykje for eit slikt lite sjarmtroll??
Foreløpig står den i hytta i hagen...men det er mest for å vera trygg for ivrige små barnehender ...hihi...jodå ho skal få den tilslutt, berre ikkje nett no, eg trur ho er litt liten til å forstå at mammo ikkje likar at slike ting går sund...haha...
Me er på veg til Oslo, og blir nok vekke eit par dager. Men eg takkar stort for alle kjekke kommentarar!! Eg kjem sterkt tilbake litt seinare...
Ha ei fin veke vidare!

17 kommentarer:

Margrethe sa...

Hei! Så søt komode. Skjønner godt du ikke har hjerte til å male den.
Fin blog du har :)

mi-rachel sa...

så skjønn.
og likte fargen på den.

Lotta sa...

Den var lekker!!!

Marianne sa...

God morgen!! Så artig å se!! Jeg har akkurat tilsvarende liten kommode! Arvet den av mormor, hun brukte den til oppbevaring av sysaker. De samme sysakene hennes ligger fortsatt i kommoden + litt av mine sysaker. Har den stående i bokhylla.. Er så glad i den :) Min er også i omtrent samme blåfarge som din.
Dette var veldig morsomt å se ja!!
Hilsen -M-

IfraLahell sa...

Fin liten kommode!Fargen var nydelig. Håper dere får en flott Oslo tur. Er det ok at jeg låner noen bilder av deg? Og linker selvfølgelig!

:) Ifralahell

Christine C sa...

Så søt den var! Husker at kusina mi hadde en lignende kommode da vi var små...et koselig gjensyn :)

Jannicke sa...

Skjønn kommode!
De glansbildene vekker gode barndomsminner ;o).

Kose deg i Oslo ;o)

klem J.

Rikke - fargesirkelen sa...

Den var skjønn!

et kjært hjem sa...

Så koselig kommode, og fargen var nå veldig fin da...trenger ikke male den :)

Anonym sa...

Så søt og til 25 kr.....
Ha fine dager i Oslo.
Klæm

Brigg sa...

å fy søren så søøøt!!

Ludoland sa...

Veldig søt!

Rosa sa...

Nydeleg kommode - du har auge for dei vakre tinga på bruktmarked. Neste gong me treffest på loppis i Ulvik trur eg at eg skal legge meg på hjul :p

God tur til Oslo!

Anonym sa...

Vilket underbart litet skåp :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Dokkekommoden er heilt nydeleg og perfekt akkurat slik han er:)
God helg.
H

Fru sommerfugl sa...

Nydelig liten kommode, nostalgisk og vakker... Ellers en kjempefin blogg, jeg kommer tilbake.

Stoltzen2012 sa...

Å for en nydelig kommode! Det er noe helt annet å lete etter brukte ting og loppis i utlandet enn i Norge.. Mye mer å finne;) Ha en fin søndag! -Linda:)