laurdag, oktober 31, 2009






Som de ser så vart det brått ei endring her...hihi...sat å kikka litt på bloggar rundtomkring, og vips der kom Den gode feen med nok eit tips! No vart det stooore bilete på bloggen min òg...

Det som gjenstår no er å klare å ta fiiine bilete...

Desse koppane synes eg er nydelege, fekk dei av mamma, som hadde fått dei av si mamma...dei skal brukast!

Skulle ynskje eg klarte å takka alle dei knallkjekke bloggarane som kjem med så supre kommentarar til meg!! Men tida strekk ikkje til...Men eg takkar og bukkar her og no! Og ang fargen på kjøkkenkommoden min... er den forresten ein heilt vanleg Quick-lakk boks kjøpt i min nærbutikk...

Ha ein super laurdagskveld!!

10 kommentarer:

Vibeke sa...

du tar knallfine bilder allerede noralill! dine innlegg er en fryd, kooooser meg så her inne :)

lørdagsklem

Ingrid - Fjeldborg sa...

Koselige bilder og fine innlegg, nå skal jeg legge deg til på rollen min, så kan jeg følge med! Ha en finfin helg:)

IfraLahell sa...

Åh. Lekre kopper. Veldig fint med store bilder på bloggen. Spørs om ikke jeg må slenge meg på den trenden jeg og! Fine bilder tar du alltid ;)

Ha en nydelig søndag
KLem

mi-rachel sa...

fine bilder er du jo en mester på!
lekkert servise!!

SynnePynne sa...

så flott koppar du har fått, dei var til å bli misunnelig av. Håpar alt er bra med deko alle sammen og at de er godt beskytta mot svinet!

Helsa

PillePalle sa...

Herlige kopper! Fine bilder! Hilsen fra Pillepalle

☆Therese sa...

Så skjønt service,så moro at det går i arv slik!
Syntes forresten du tar veldig fine bilder allerede jeg. Veldig fin blogg du har, jeg har ikke vært inne her før. Men jeg kommer gjerne igjen.

Kommoden under her er herlig, blir jo glad av å se den :)

Ha en fin kveld og deilig helg!!

Anne Marie sa...

Nydelige kopper!

Hyttehuset sa...

Eg kosar meg sånn når eg les bloggen din, og derfor har eg gitt deg ei utfordring som ventar på min blogg.

(http://hyttehuset.blogspot.com/2009/11/utfordring.html)

A Cup Of Emilia sa...

Vilken mysig blogg du har och vilka underbara koppar :) Kramar från Emilia