onsdag, januar 20, 2010

I mangel på tulipanar...



Ja, så kan vel ein fin bunt med fargeblyantar gjer susen! Iallefall ei lita stund...
Eg ynskjer meg ein stooor bukett tulipanar og dei skal eg kjøpe i dag, men det er jo fint med fargeblyantar òg.

Eg og dokkemor har site og farga og leika med kitt og kosa oss ei god stund allereide. Det er herleg med rolege morgonar! Eg kosar meg absolutt aller mest gytidleg på ein fridag! Heile dagen ligg framfor ein og sjølv om eg veit alt eg MÅ gjera i dag, så er det godt likevel og kunne gjere alt i sitt eige tempo, med ein kaffikopp i eine handa og kanskje ein fargeblyant i andre...











Eg veit ikkje om nokon legg merke til det, men tipset om norgesglas-ringar rundt ljosa har eg henta inne hjå Den gode feeen (takk for tipset!), knallfint synes eg.

No skal eg vaske litt klede tenker eg...

Ha ein fin onsdag!

16 kommentarer:

Den gode feen sa...

Så koseleg! Her er veslemor i barnehagen for første gong denne veka. her også er det omgangssjuka som rår, så nå er det eg og dei to gutane som kosar oss heime ilag...

Moro med Norgesglasringen. Eg henta idèen hjå Lycheli, som igjen hadde fått idèen då ho brukte min Norgesglass-lysestakeidè vettu :) Løye :)

KOs dåko maks i dag, stor klem

KRUSEDULL sa...

Tullipaner er vakkert, men det gjorde seg med en bunt med fargerike fargeblyanter og:) Så flink liten møbelsnekker du har da! Den krakken var jo bare skjønn!

Åpent^hus sa...

skjønt lite innlegg. nå lengter jeg etter å komme meg hjem jeg også. vanligvis fri onsdager og nyter dem i fulle drag, men på jobb akkurat i dag. fine bilder også. og jeg noterer meg norgesglasstipset jeg også! :) Ha en fortsatt strålende dag! :)

eba sa...

Å, eg elskar nyspissa blyantar. Det er noko av det herlegaste som finns, vakkert, og fulle av inspirasjon til å skape noko..... ha ein fin dag.

Skogmusa sa...

Herlige bilder:) Kom inn på bloggen din via, via... Syns du klarte å få frem så god stemning med disse blyantene:)
Skjønn krakk også:)

@afjo72 sa...

Hehe, det var jammen lurt ;o) Et triks å ta med seg neste gang vikingen "glemmer" å ta med blomster hjem til mor :))

Ha en super onsdag!!

PillePalle sa...

Hihi! Farger er farger, spør du meg! for en stilig idé!
Hilsen fra Pillepalle

Christine C sa...

Det var absolutt en fin erstatning :)
Herlige bilder som alltid hos deg!

FlorasFrue sa...

Så fint og fargesterkt! Jeg hadde et innlegg på bloggen min for lenge siden om fargeblyanter i rekke på veggen - veldig stilig :)
Ha en fin kveld
Kjersti

tempo.dk sa...

Tulipaner er fine, men det er farveblyanter også. Det ser meget flot ud - lyser op. Ha en fin torsdag. Hilsen Bente

Jenni sa...

You have such a beautiful blog, and a beautiful home, too! Wish you could add a little English...although the pictures do speak for themselves!

Haust sa...

Herleg fargekick i januar! :)

Ha ein god vinterdag...

Christine sa...

funka jo fint det, i påvente av tulipaner ;) her går jeg og venter på at mestergrønn skal få inn ranunkler, for det vil nemlig jeg ha i vasen min på stuebordet :D

stjerneglass sa...

Tenk at fargeblyanter i et glass kan være så fint!

Team Sagvaag's blogg sa...

Så fine og inspirerande bilder! Nydelig og fargerik bukett ;)

Anonym sa...

veldig interessant, takk