onsdag, september 22, 2010

Heimelaga...

 
Alle som kjenner meg veit at når eg lagar noko sjølv skal det helst gå fort. Eg er vel av dei som helst skulle vore ferdig før eg er begynt. Difor elskar eg ting som verkeleg går fort å lage!
 
Her er eit eksempel...

Har du stoffrestar liggande? Som du veit at du aldri får bruk for meir?
  • Riv stoffet i strimler på ca 1-2cm (eg erfarte at 1 1/2 cm var passe).
  • Riv det slik at stoffet heng i hop heile vegen...(jadå du klarar det..)
  • Rull det opp i fine nøster, finn ein heklekrok str.9, legg opp ca 50 luftmasker...
  • Vips er du igang med di eiga fillerye...
  • No fortset du til du er nøgd med lengda, fastmasker heile vegen...
 
Eg skal innrømme at fargevalet mitt ikkje var av det beste denne gongen. Men det er fordi det stoffet eg kunne avsjå verkeleg IKKJE var særleg fint...hihi
 
Men eg ser potensialet til å hekle både det eine og det andre av stoffrestane mine...
 
Sidan eg ikkje var særleg nøgd med fargevalet denne gongen, får matta plass på do...hihi
Ho var veldig mjuk å god å gå på, passe tjukk...

 
 
Men det beste av alt, var at det kun tok nokre få kveldar (sat for all del ikkje heile kveldane) før eg ho var ferdig!
 
I dag har eg og dokkemor fri, og dagen har gått med til rydding og støvsuging...
Men men, det er jo kjekt å ha det reint og fint rundt seg òg...
Litt kanelbollebaking fekk me òg tid til.
 
Ha ei fin veke vidare!

 

12 kommentarer:

Unknown sa...

Hei...jeg fant bloggen din i dag, så fint det heklede teppet var. Kikk gjerne inn til meg også om du har lyst, jeg er ny her i bloggverden, så legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Wilhelmine

Anonym sa...

Synes det var veldig fine farger jeg - og så genial ide!!! Kommer nok til å herme etter deg her ja.. Koselig blogg du har - tusen takk for titten og ikke minst inspirasjon.
Klem Cleo

Anonym sa...

men den ble jo kjempe fin jo!!! Passa veldig fin inn på badet altså, men...

Tove sa...

Så fin! Både selve teppe og fargene:) Høres ut som dere har hatt en kjempefin dag. Har lenge hatt lyst til å prøve meg på slik "stoffstrimmel hekling", og har faktisk prøvd å rive opp en gang uten å få det til... jeg kjenner meg igjen i det å gjerne skulle vært ferdig før jeg har begynt. Så ga fort opp, men du ga absolutt inspirasjon til å prøve igjen:)

s h i n e d e s i g n sa...

Det var en god idé. Og matta ble jo kjempefin den. Dette har jeg lyst til å prøve for gjett om jeg har litt styggfint stoff til overs ;-)

Glede sa...

God kveld! For en super ide! Synes det ble flott jeg. :)

ingridmarie sa...

Den vart flott, synes eg!! Likte godt fargane og eg så :) Litt sånn sommerhus-følelse over den!

Ps. Minner veldig om ting&tang svigermor hekla, med stor nål,på 70-talet, mellom anna hekla dei med plaststrimler-og laga supre slitesterke & gjennbruks handlenett :) Sjølv har eg fått lovnad om heklekurs, so håpar at det vert små gryteklutar ol i løpet av vinteren her i huset i hagen ;)

PillePalle sa...

Kjempeflott, bare kjempeflott!
Hilsen fra PiPa

mimmi-leone sa...

Den ble bare kjempefin, jeg likte fargene også.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Rosa sa...

Så stilig! Det er mogeleg bileta lyg, men ut frå dei syns eg matta var riktig frisk og fin! :)

stjerneglass sa...

Den ble jo kjempefin, jo! :) Det der har jeg også tenkt å prøve meg på etterhvert. Når de ørten andre prosjektene jeg har på gang er ferdige. Hihi!

Flott garn-tutorial her: http://mousechirpy-polkadotpineapple.blogspot.com/2008/03/tutorial-t-shirt-yarn.html.

Tea Kristin sa...

Jeg har også heklet ei badematte av stoffrester - genialt med kjappe prosjekter, og ikke minst føles det deilig å resirkulere f.eks. gammelt sengetøy. :) :) Jeg synes forøvrig at fargene på teppet ditt ble riktig så koselige! :)

Ha en strålende fin høstfredag!