onsdag, februar 23, 2011

Blått er jo flott...


Dagen starta tidleg hjå oss, sjølv om eg og dokkemor har fri har me nok å gjera.
Fridag er handledag, vaskedag, ryddedag, strykedag,
..og ikkje minst kosedag!

Eg steiker vafler medan sola skin inn på kjøkkenet til oss...
Herleg..


Måtte nett vise denne heklabrikka som eg synes har så fin farge...
Passar så godt inntil puta eg hekla i fjor og den blå loppelampen min (om nokon hugsar den...).

Er liksom litt på leit for tida, etter nye fargekombinasjonar og ikkje minst litt inspirasjon...
Kanskje er det slik for deg òg??

6 kommentarer:

Villblomsten sa...

Flott blå farge :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Ny sjangse - Hver måned :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ? :-)

linn sa...

blått er definitivt flott!
kanskje min nye favoritt....

fin kveld til deg! :O)

Rosa sa...

vakker blåfarge!
Eg er minst like glad (MINST!) i lyseblå som i rosa. Og ja, litt inspirasjon kunne komme godt med ;)

Ser så herlegt ut med stort kjøkken med masse ljos no når sola kjem òg!

God veke vidare!

Linda - HJERTEHUSET sa...

Enig, blott er flott.
Disse fridagane skal brukas til så uendelig mye, godt du har vett til å kosa deg og:-)

Linda:-)

Anonym sa...

Sant, blått er flott. Ei fin blåfarge på duken.
Morsomt med farger og nå er jeg i tenkeboksen på hvilke farger jeg skal strikke på et sengteppet til soverommet vårt. Må ha noe fresht der hvor det er bare grått og hvitt.
Ha en fin søndag.
klæm