søndag, januar 22, 2012

No frys eg ikkje..

Er det ikkje fiiint!?
Mitt heilt nye ullpledd frå ByNord!
Utruleg god kvalitet, tjukt, godt og ganske stort...

Nei, eg skal ikkje frysa meir når eg sit i sofaen heime...
Pleddet er kjøpt hjå Hviit. Rask og god levering (som vanleg...)

Eg har jo hekla utallige pledd sjølv, men eg klarar ikkje å få dei store nok.
Blir lei før eg kjem så langt...
Kunne sikkert klart å strikka meg eit pledd på store pinnar...
Men, men av og til er det kjekt å kjøpe noko heilt nytt!


Tulipanar på bordet i helga.
Det høyrer liksom med no framover...

Me har hatt ein solfylt dag,
ikkje heime, men på fjellet! 
På ski i dag igjen...

Dørstokken her i huset er svært lav, alt ligg klart i bilen,
berre å kle seg (og bestemme seg...), så er me i sving. Herleg for oss å få kome opp i sola, sidan me framleis  må vente nokre veker til sola treff huset vårt...

Håpar du fekk ei fin helg du òg!



7 kommentarer:

Kaffekos sa...

Knallfint teppe og nydelige tulipaner:) Mine tulipaner ser ikkje heilt slik ut lengre, men men dei lå 1 veke i kjøleskapet for eg klare å glømma dei;)

Ha ein fin veke!

Anne

24 sa...

åååå da teppe såg herleg ut. Bynord har så mykje flotte ting. :)
og fine bilder som alltid.
Håper helga di har vert fin.


henriette

24 sa...

Åååh heldige deg, Elsker det pleddet!!
Håper søndagskvelden din er fin :)

Klem Helene

Camillas Romantiske hjem sa...

Så herlig pledd, det blir du sikkert glad i!! Første gangen jeg er her hos deg, liker bloggen din kjempegodt!! Følger deg videre:)

Anonym sa...

N-Y-D-E-L-I-G, så hærlig. Kjenner det der med at når man lager pledd selv, blir lei før det blir nok stort.
Her har det vært solfylte dager i helgen og det er hærlig når solen har vært borte i en og en halv måned.
Ha en fin start på uka som kommer.
Klæm fra me

Fine Friminutt sa...

Nyyydelig teppe og fine rosa tulipaner:-)

takhøyde sa...

Åhh nydeligste teppe!!
Et slikt kunne jeg godt tenkt meg!Satt ute litt i sola i går - da hadde det vært supert!! Blir ikke helt det samme med fleecepledd!
Ull er best!!
Klem Heidi :)