søndag, juli 15, 2012

Litt tiltakslaus...

Er det ikkje rart korleis ein tenkjer heile året, 
(iallefall eg...)
At når eg har fri, då skal eg...
Ja, berre vent til ferien..
DÅ..
...skal eg iallfall mala noko,
rydda ein stad
vaska...
Og så er ferien her...


Og eg har berre lyst til å ha fri...
hihi
Eg sit og ser på alt som skulle vore malt,
alt som skulle vore pussa,
(som bordet på bilete, for eksempel..)

Eg skal berre nett,
nett lese ei bok til...
Nett drikke litt kaffi,
nett sitte litt i solgløtten ute i det fri...

...springe meg ein tur.

Men eg er heldig som har ferie leenge...
Det kan jo hende eg får gjort noko likevel,
sånn heilt til slutt...

Håpar du har tid å kosa deg du òg!
No skal eg og minstemor avgarde til mammo mi nokre dagar,
medan mann og eldstejenta passar arbeid, hus og heim.

Visst er eg heldig!




7 kommentarer:

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Nyt feriedagene, malingsarbeidet stikker ingen vei...
Du skal se det er der til høsten med, og er det ikke fint å ha noe å gjøre til høsten også?

Fortsatt fin sommer til deg og dine ;-)

Inger Johanne sa...

Høyres vidunderleg ut! Nyt feriemodus og lange kaffipausar! Jobbe kan ein vel utsette litt til..;-)

Klem

Anonym sa...

ha nå bare fi og ferie og kos deg UTEn dårlig samvittighet og annet tull!!

Loppedilla sa...

Jo kjenne mæ igjen i tankegangen og æ har snakket om at i ferien da skal æ ha en date med symaskinen. Regnet nesten med at det ble utsatt til høsten helt til dattern min begynte å mase om vi ikke kunne sy litt. okei sa æ idag og strålende fornøyd! fikset klær, sydd ferdig vimpel og nytt putetrekk! Nå skal æ kose mæ for resten;) fortsatt go ferie

Lina sa...

Så heldig! Och så fina fina bilder! Har just hittat hit och tycker om det jag ser. Kram o ha en fin dag!

boNord sa...

Noen ganger må man bare få senket skuldrene før man kjenner man får lyst eller orker å sette i gang med noe nytt. Ny energi! :)

God ferie.

Lise

Marc sa...

Nice poems