onsdag, oktober 24, 2012

på tide...


I dag har me kosa oss sånn!
Gått lang skogstur i pøsregn,
funne klatretrær,
og berre lukta på hausten.

Finaste tida me har er no framover.
Lyset som er så sparsommeleg,
mørket tvingar oss til å tenne ljos og synke endå djupare ned i godstolen.
Hihi
Neidå, eg sit ikkje så lenge om gongen i den stolen.
Men i dag har me hatt fri og morgonen blir ekstra lang,
og ein kaffikopp kan bli til tre...



Eg synes sjølv eg har kjøpt eit så fiint clip-board frå FermLiving.
Det store i tre...
Det vesle er òg veldig fint,
ei gåve til dokkemor frå tanto...
Må finne nokre fine bilete og henge på dei,
trur eg...

Ha ein knallfin dag!
Hugs den blir ikkje betre enn det du gjer den til...

Klem


2 kommentarer:

Rosa sa...

Kjekt å plutseleg vere innom hjå deg att, etter eit halvt år i "isolat". Eg er heilt einig med deg i at det er ei fin tid, sjølv om eg gjerne skulle hatt LITT meir ljos på ettermiddagen, når me kjem heim etter jobb, skule og barnehage ;) Eg får trøyste meg med at det vert myrkare...

Me bloggast plutseleg!

toko baju muslim sa...

Thank you for posting this. It’s exactly what I was looking for!