fredag, juli 03, 2009

Litt nytt på kjøkkenet...

Som de ser så hadde eg ei tavle på kjøkkendøra...Den vart i si tid laga i "hurten og sturten" av ei hylle i eit av skåpa me har teke ut av kjøkkenet.

Den har vore i flittig bruk kvar dag i 10 år... veldig kjekt for ei glømsk mor som meg...skriv difor alle avtalar ned på den + liste for middagsmat for komande veke...
Det seier seg sjølv at i lengda vart den altfor liten. Difor fant eg den gamel tavlemalingsboksen og sette i gang med å male heile døra med tavlemaling. No har me meir enn nok plass til alle avtalar + at trultemor kan teikne så mykje ho vil ...

Det er litt uvant å ha ei heil dør svart, men eg venner meg til det og synes det vert litt finare kvar dag...hihi.
Ellers er me rimeleg slått ut av varmen her inne fjorden....Bading må til kvar ettermiddag...og det er heilt herleg å bu nær sjøen i desse tider.

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei Noralill

Hadde nok brukt en stund for å venne meg til en hel svart dør jeg også men så kjekt da for både dere og trultemor! Så skikkelig kult ut på bildet :)
Ser vi har likt turkist fat med roser på, det som er helt nederst til høyre i hylla di..Jeg har mitt fremme jeg også fordi jeg synes det er så vakkert!
Så deilig å bo ved sjøen, hørtes deilig ut. Bor i innlandet men skal ikke klage det er mange skogsvann like ved..

Fortsatt god sommer til deg,
klem

Vibeke sa...

Mente jo SELVFØLGELIG fjorden ikke sjøen!:)

Marihøna sa...

Døren ble kjemelekker og stilig synes jeg. Og ikke minst smart :) God helg fra fast leser av din blogg!

Jannicke sa...

Dette var både fint og lurt!!

Skal si dere spiser mye fisk ;o)
Tipper ungene er fra seg av begeistring?? Hehe...

Klem J.

mi-rachel sa...

syns det ble tøft med den svarte døren. fint med litt koantrast til alt det hvite.

mali-mo sa...

Sånne glatte dører blir skikkelig tøffe som tavler syns eg. Fant ikkje helt ut at det passet på de gamle fyllingsdørene her, så no har eg nett investert i tavle fra IKEA ;)

Nyt sommeren ;) Vi har stranden 5 min unna og har ligget m tærne i sjøen i hele dag ;) God helg!

hjemme bra sa...

Hallo der!
Så stilig den døra di er!
Skikkelig lurt, og så slepp man huskelapper overalt ;-)
Herlige dager for tida!
Vi bor 5min frå sjøen. Håper å ta eit bad i morga også!

God helg!

Den gode feen sa...

Dødstøft! Eg malte innsida av inngangsdøra vår i leiligheten i Bergen med tavlemaling, og syns det gav heile leiligheten ein tøff touch :) Og det syns eg kjøkkenet dykkar også fekk nå.

Nå har eg også tavlemaling på ei dør på kjøkkenet. Men eg må innrømme at det ikkje er ofte ungane får teikne på den. Det drysser så mykje krittstøv, døra vert skjoldete og Alma teiknar über alles. Men når ho er pittelitt større skal krittboksen få stå framme :)

Stor klem frå Linda

Lotta sa...

Hei hei!Den døra ble kjempefin! Såutrolig smart! Skal jeg jammen ta med meg på veien...Ønsker deg en fin helg!Klem fra Lotta