onsdag, mars 31, 2010

Godt for auga...

Eg synes eg nesten kan ete desse blomane...hihi. Dei ser ut som godis i mine auger...
Neidå eg har ikkje tippa heilt over, men blomane er fine! Akkurat desse er gule og no står dei på trappa vår saman med fine påskeliljer.

Ein jafs av desse knoppane..hihi..nam..
Godt at ikkje dokkemor kan lese enno, for det kan jo hende dei er giftige...



Litt lite spennande å fortelje i dag, men me nyt framleis påsken i fulle drag. Sjølv om den faktisk akkurat er begynt i dag! Det er deilig vårvær her hjå oss, eg og dokkemor har gått ein langt tur i skog og mark i dag.

Ha det fint så lenge!

4 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Helt enig med deg der... Nydelige blomster....
klem victoria

re:signert sa...

Så fin blogg. Ny på bloggfronten og inpsirert av alle som er med og blogger om sine ting. Er i NOrdland på feriehuset mitt og skal gjøre som det står på bloggen din: Danse som om ingen ser meg!! Skal nemlig på bygdefest ikvled. God påsk!!

Christine sa...

kunne godt ha tatt et jafs av de blomstene der ja, de var nydelige :D

ha en fiiiiin påske! :D

Anonym sa...

De er så nydelig de blomstene og syntes nesten de er vakrest før de springer helt ut.
Håper påsken din har vært fin.
Klæm fra me