torsdag, april 08, 2010

Dykk i arkivet...

Når det einaste "nye" på interiørfronten er ein pinne, ja så forstår de kanskje kvifor det har vore litt stille her i det siste? Haha...
Eg veit ikkje heilt, men det finnes jo så masse moderne kunst, og denne pinnen er på ein måte min versjon...enn så lenge..
Eg likar igrunnen berre ein heilt blank vegg òg eg, men det verkar som folk flest synes eg burde hatt noko på veggen?? Kanskje eg ein gong finn DET ultimate bilete..kven veit, men til då (iallefall ei lita stund) står det ein pinne her..

Me som driv å tek bilete i tide og utide har ofte eit "hav" av bilete i arkivet, det har altså eg..av alt mogeleg. I ettermiddag tok eg eit djupdykk i mappa for mars i fjor...og då kom eg på at me hadde konfirmant i fjor vår! Innbydelsane såg slik ut:

Kanskje ikkje så profesjonelle, men høgst personlege..hihi..
Så fant eg desse nyyydelege nellikane. Utruleg kor fine nellikar eigentleg er, ein undervurdert blom!

Lappeteppet mitt var nesten ferdig, det skulle eigentleg bli eit langtidsprosjekt og bli kjempestort, men med mitt tolmod vart det berre akkurat passeleg..

Så fant eg denne skjønne dokkemora...eitt heilt år mindre enn no..
Utruleg kor tida går.


Då håpar eg verkeleg at fotoapparatet skal finne nokre fine motiv snart! Eg må berre prøve å sjå meg rundt...

Takkar forresten for alle de supre bloggevenner som legg att kommentar hjå meg!! Eg er innom alle som ein...(ikkje så flink å kommentera...men skal prøve å skjerpe meg...)

Ha ein fin kveld!

8 kommentarer:

Marianne sa...

Så utrolig søt! Enig at tiden går så forferdelig fort :o( Man må nyyte tiden.

Unknown sa...

Så fiint du har det här:)
Jag är glad att jag hittade till dig,
kram Annaleena!

siddisisalou sa...

For et nydelig lappeteppe - fargene var kjempeteppe !

Jannicke sa...

Jeg husker goodt innbydelsene. Flotte og personlige, absolutt ;o)

Klem J.

Anonym sa...

det blir fryktelig lite blogging herifra når jeg ikke engang har en pinne og blogge om....
Kunne jo tatt bilder av koffertene som ennå ligger utover stue gulvet - det blir fryktelig lite igjen av kvelden når en legger minste mann kl 21.15 ( spanske tider;-( - ja spesielt når man sovner sammen med henne;-)

små og store drømmer sa...

Syntes det var utrolig stilig med den pinnen :)

stjerneglass sa...

Så kjekt det er å ta et dypdykk innimellom i "gamle" bilder! :)
Takk for titten!

Anonym sa...

Samme her, ikke mye nytt her i heimen heller og ikke vært så ivrig med kameraet heller, men kan være pga. at vi skal flytte snart, men det er nå morsomt å se bilder fra arkivet ditt. De var superskjønne de innbydelsene og veslejenta er bare superskjønn.
Helgeklæm