torsdag, desember 02, 2010

Desemberbarn...

 Adventskalenderen til vetla trulto er på plass. I år vart det ikkje til dei største, det var greit, dei nøgde seg med flax-kalender i år...slik er det å bli stor.

Papiret vart litt blanding i år, det raude er frå Rie Elise Larsen, brunt Blafre-papir og litt gråpapir. Kjekt å blande litt. Dette er omtrent einaste kroken frå kjøkkenet eg kan ta bilete av for tida, det er framleis mykje som står rundtomkring...i påvente av ferdigstilling av nye-kjøkken innreiinga.

 Overskrifta i dag handlar rett og slett om at det er min dag i dag! Eg er eit desemberbarn...
Hadde ikkje planlagt noko feiring i år, men både i går og i dag har eg hatt superkjekt besøk! Og jammen har dei hatt både mat og kaker med seg!

Ikkje er det farleg å vera fødd i travlaste tida då...

Når besøket no er reist, har eg vel lov å kose meg med eit bitte lite glas vin...?
Sjølv om det er torsdag...

Kosa deg litt du òg...

Ei  lita oppdatering:PS: Og jammen vart det helsing inne på NIB!! Snakk om passeleg dag...
Knallkjekt!

19 kommentarer:

NIB sa...

Gratulerer så masse med dagen din! KOS deg:)
Hihii, så morsomt at vi har en liten hilsen til deg på Nib akkurat i dag:)

God klem,
ann helen/fru pink

Anita sa...

Gratulerer med dagen!
Og gratulerer med å bli nevnt i Nib adventskalenderen. Har lagt meg til som følger, for her var det mye fint.

Anita

ABE sa...

Gratulerer så masse med både bursdag samt fin kollasj inne hos Nib.

FruLisa sa...

Gratulerer så masse med dagen♥
Lisa

mali-mo sa...

Gratulerer så masse med bursdagen!

s h i n e d e s i g n sa...

Gratulerer så mye med dagen din og god adventstid til deg!

frk Axelsen sa...

Feiende flott og enkel pakkekalender. Visste ikke at blafrepapiret kom i brunt. Perfekt julepapir!

Og hei, grattis med daen! ;D

Anonym sa...

Gratulerer med dag!
Så finfin kalender - masse flott papir der!! Fint å ha det hengende på den enkle kleshengeren. Enkelt, røft og tøft.

Ha en fin kveld!

Marit

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med dagen din : )
Klem Tove

HiH sa...

Gratulerer med bursdag og NIB tribute! Så my e fine bilder. Jeg må bare legge meg til:-)

Helle

Hyttehuset sa...

Gratulerer så mykje med dagen din og flott kalenderluke. Eg er så spent på å sjå det nye kjøkkenet, så du må ikkje halde oss så lenge på pinebenken. Me tålar litt rot også, he he.

God helg til deg og dine.

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer så masse med dagen.... og klart det er lov med litt vin da ;) ha en flott kveld
klem victoria

Heddas gode grunner sa...

Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en strålende dag!
Søt adventskalender :)

Marte sa...

Da er jeg et kvarter for sein, så da blir det gratulerer med overstått, da:))
Superfin kalender!!

Lill Therese sa...

Gratulerer så mye! Nydelig adventstid til deg.

Line Katrin Moe sa...

Hipp hurra for deg, desemberbarnet. Håper dagen blei fin og at glaset med vin smakte ekstra godt:)

Inger Johanne sa...

Hurra for deg!! Høyres ut som du har hatt det fint - eit glas vin på ein torsdagskveld må vel vere lov:-)

Ha ei finfin helg!
Klem

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen. Håper den har vært superfin.
Mine 2 barn er blitt så store, så i år ble det adventspakke den 1. med en gave og flaxloddkalender, så blir det en til gave midt i desember og en den 24.
Ha en fortsatt fin bursdag.
Klæm

Anonym sa...

....ser nå at bursdagen var på torsdag, men allikavel, gratulerer med dagen som har vært :))