fredag, august 06, 2010

Extremt pøsregn...


Denne helga er det sommarfest i bygda vår. Alle håpar på sol og varme...men i dag verkeleg pøsregar det! Då er det godt å kunne vera litt inne...

Hekleteppet mitt som har hatt pause i maaange månader får no nokre ekstra cm... Huset er nyvaska, og i dag får me middag hjå svigers, nam... Eg verkeleg ladar opp til ei laang natt som løypevakt i verdas hardaste triathlon, startskuddet går ca kl 04.00 i natt, med mange førebuingar før det...


Eg synes neste synd på dei som skal slite i nesten eit døgn før dei er i mål. Då er det jammen godt eg har meir enn nok med litt hekling...

Korga eg kjøpte tidlegare i sommar har fått æra av å lagre hekletøy og garnrestar. Dei som har sett denne delen av stova før, ser at det er komen ei ny pute på divanen...den litt raude og svarte er kjøpt på Patina og kjem frå House Doctor.

Ha ei SUPER helg alle saman, anter de er ekstreme den eine eller andre vegen...hihi!

5 kommentarer:

Skjerstad sa...

Hei :)
Likte godt puta du kjøpte på Patina .Var inne på Nettsida , masse snadder der ;) Takk for tipset :)

Ha en fin dag (og natt ;)

Brigg sa...

Fin kurv! fine puter. fint hjem:-)

Inger Johanne sa...

God helg til deg òg - og lykke til i løypa!! Ikkje sovne..;-)

Anonym sa...

fint hjørne!! Nå skal vi spise vestlandslefse vi - til kaffen...
ha ei fin ny uke!!

Anonym sa...

Heisann.
håper været er blitt bedre og at det gikk bra på vakt.
Den korga likte jeg.
Mitt hekleteppe har også hatt en lang pause, men nå som jeg er ferdig meg en jakke som jeg har strikket, lan jeg ta det frem igjen.
Fortsatt fin uke.
klæm