måndag, juni 01, 2009

Viser endå eitt av kjøpa mine frå auksjonen på laurdag. Ei kjempefin mugge frå Stavanger Flint, naturleg krakelert etter årtiders dagleg bruk. Eg likte så godt fargane, blå og lilla...nydeleg...
Desse "beinrestane" (haha) følgte med på kjøpet...Men dei svarte lysestakane er fretex-kjøp til 15,- som eg har spraymala...vart ikkje så verst...Men som de såg i forrige innlegg har eg kjøpt ei lysegrønn korg, difor måtte skapet i stova malast...denne gongen i fargen "luft", som halve huset allereide er mala i...hihi...

Det er straks lettare å møblere når fargane ikkje er på møblane men på tekstilar som dukar og puter...jaja...eg har jo eit turkis bord under duken..(er faktisk litt lei av den fargen...den gjer dukar og puter litt vanskelegare...) Me får sjå kva eg gjer...kanskje eg må svinge malarkosten snart igjen...


Me er forresten halvferdige med malinga av garasjen, så bilete må vel kome på plass i neste innlegg kanskje...håpar det blir bra...siste bilete er frå nokre nydelege tusenfryd eg fekk hjå mammo mi (og, ja, dei er sjølvsagt planta i hagen, mamma)....
Ha ei fin veke!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Den muggen var nydelig, heldige du:)
Enig med deg, det er mye enklere møblere hvis møblene har en nøytral farge, så kan man heller variere med fargene på tekstilene.
hei så lenge.
Klæm

Vibeke sa...

NYDELIG mugge!

Sommerklem,
Vibeke

Anonym sa...

Hei du!
Så fin mugge og fine bilder!
Du har en kjempefin blogg- har ikke vært her før, men kommer tilbake snart!
Ha en fin kveld, klem Hege:-)

Sine sa...

Så flott mugge. Lekre farger. Jeg liker de samme fargene som deg, men er langt fra så flink til å finne fine ting i dem.
Der er du bare så flink.

Når du spraymaler, er det fra innkjøpt sprayflaske eller noe annet? Grunner du først?

Hulda sa...

Så mange fine innlegg du har hatt i det siste. Jeg falt helt for den grønne korga di, den var skjønn! Herlige farge du har malt sjenken i. Virkelig sommerlig og luftig. Den muggen var du virkelig heldig med! Skjønt motiv! Likte også godt den benken du fikk for 100 kr. :) Den passer jo inn mange steder den!

Miss.T sa...

Nydelig mugge og skapet ditt var lekkert " stylet !

Flotte kupp du har gjort på fretex : )

Brit. (lille meg) sa...

Vakker mugge! Du har enda en gang vært heldig med et kjøp.
Du er så flink til å male, du! Det er ikke et arbeid jeg liker.
Fikk ene veggen på huset malt i mai, et naboektepar her gjorde jobben for meg.......
Tusenfryden er en fin blomst, men den er i ferd med å ta overhånd i blomsterbedet mitt foran huset.....
Ha ei god uke!:-)

pepperkverna sa...

Nydelig mugge! Hege

Anonym sa...

Hei.
Jeg har fulgt bloggen din en tid og er alltid spent når det er nytt innlegg. Skjønner at det kan være lettere med farge på tekstiler framfor møbler, men det turkise bordet ditt er jo så nydelig. Jeg begynte å bla tilbake i bloggen din og det er jo de enkeltmøblene i andre farger som gjør det så spennende. Jeg nyter de bildene:-) Jane

Kristins Hus sa...

Hei
Så fint. Det gamle skapet og, den muggen:-) Kjempefin blogg!!
Ha en fin dag!
Kristin

mi-rachel sa...

så nydelig mugge...ja alt du viser er så fint. og liker så godt bildene dine!!

Haust sa...

Du malar skap du òg, ja? ;) Eg måtte rulle meg bakover i arkivet ditt og sjå korleis skapet ditt såg ut før - og kom til at eg likar både før- og no-utgåva. :)

Nydeleg mugge du har funne deg òg!

Ha ein god tysdagskveld!

Patina-H sa...

Heisan ! Ja, det er rart korleis fargane på møblane påverker heile rommet, sjølv om fargen eigentleg er ganske fin i utgangspunktet...hm. Vart kjempefint hjå deg, men det er det jo alltid :) Lurt med spraymaling !

Tove sa...

Det var en utrolig nydelig vase ja, vakre farger:) Og bildene fra huset ditt... du har det så utrolig fint! Skapet er kjempefint, og de "nye" lysestakene med "beinrestene":) ved siden av passet perfekt, og ikke minst skimter jeg et nydelig teppe over sofaen din i bakgrunnen..

Og ja, det er jo mye lettere når møbler og vegger er hvite/ lyse:) Selv om jeg syntes det er veldig stilig med et møbel i en annen farge også. Heldigvis tar det jo ikke så fryktelig lang tid å male verken møbler eller vegger.. problemet her i huset er som regel at det tar så lang tid å komme i gang..:)

klem

SynnePynne sa...

Hei Hei!

Berre kjekt å hjelpa til, skjønner godt at du vil ha hvit eg då!! Håpar den rekk fram til feiringa.

Mugga di var kjempefin, du er så heldig med desse kuppa. Dødsbo, når kjem ein over det liksom, aldri!

Ha ei fin veke og feiring av 2 åringen. Gje ho ein god klem fra oss her borte.

klem

Ann Helen sa...

NICE!! Knallfin mugge!
Nevnte deg som favvoblogg i VG fredag i dag jeg:)
Ha en herlig junihelg:)

Rosa sa...

For ei nydeleg mugge du har fått tak i der! Og tusenfryd er ein søt blom. Faktisk så søt at storesyster måtte bort og plukke med seg ein blom til favoritt-tanta si idag ;)

Grattis med avis-omtale idag, då - og god helg!

Moderne Retro sa...

Jeg likte også veldig godt muggen - nydelige farger.
:)