onsdag, august 25, 2010

Fridag!

Sølv etter ein laang sommarferie, kan eg med handa på hjarta fortelje at det likevel er kjekt med ein fridag!
Eg jobbar 80% i år som i fjor...mykje på grunn av dokkemor, sjølvsagt. Synes det er godt å ha ein morgon der me ikkje skundar oss, ro rundt bordet og tid til litt ekstra kos.

Som de ser, har eg starta eit aldri så lite haustprosjekt. Spørs om det går langt utpå vinteren før eg er ferdig. Bomullsgarn i fine fargar er vanskeleg å få tak i, difor måtte eg berre kjøpe litt då eg såg desse nøsta. Men kva det blir til slutt veit eg ikkje, eg startar med bestemorruter fordi dei er så enkle og greie å hekle. Alltid kjekt å ha noko å halde på med i ei stille stund...


Akkurat no er det laangt mellom dei stille stundene her, men det kjem seg vel...

NO skal eg og dokkemor ut og lufte oss! Ein lang tur i regnet brukar å vera bra!

Håpar du òg tek deg tid til ei stille stund innimellom...

12 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Herlige farger - jeg lengter skikkelig etter høsten nå! :)

☆Therese sa...

Høres deilig ut å rusle en tur i regnet......... :)
Jeg har fri hver fredag og nyter de dagene (litt luksus å få ha en fridag slik).

Tror hekleprosjektet ditt blir noe flott, fargene lover jo godt! Tror jeg må innom byen etter jobb å få meg noen nye høst nøster jeg og.

Ha en deilig dag!
klem

Inger Johanne sa...

Nydelege haustfine fargar! Får nesten lysst til å hekle sjølv, men har visst litt for mange prosjekt som det er..;-)

Hausten er fin for oss som likar å "tutle" med forskjellig!

Ha ein fin dag!

Klem

I eit hus i ein dal sa...

Hallo vennen! Gler meg til å sjå påbygget ferdig..
Håpar me snakkast snart..
Klems:)

Skjerstad sa...

Så fine farger , bra valg :)Det er deilig å ta seg god tid innimellom :)
Jeg elsker det , holde på med det jeg har lyst til , eller rett og slett gjøre ingen ting , høre på radio og kose meg med en god kopp kaffe ;)
Slike stunder lader man batteriet ;)

Klem fra meg :)

Haust sa...

Nydeleg med god tid mellom slaga! Nyt fridagane dine utover hausten!

SNILLPIKE♥ sa...

Deilige farger, blir spennende å se hva det blir til slutt. Her har ungene hatt fri fra barneh. òg i dag. Enig med deg et det er deilig å ta det med ro en ukedag.

Ønsker deg en flott torsdag, klem.

Rosa sa...

Herlege fargar, som nok vert noko fint til slutt!

Eg har òg ein fridag i veka, iallefall som hovudregel. Då har dei små fått velje om dei ville vere heime eller i bhg, og me har uansett kunna ta det med ro om morgonen og sleppe mas og jag. No er det andre tider, når storesyster uansett skal på skulen. Ikkje for det - eg kosar meg voldsomt med ein dag heilt for meg sjølv òg! ;)

Rosa sa...

Herlege fargar, som nok vert noko fint til slutt!

Eg har òg ein fridag i veka, iallefall som hovudregel. Då har dei små fått velje om dei ville vere heime eller i bhg, og me har uansett kunna ta det med ro om morgonen og sleppe mas og jag. No er det andre tider, når storesyster uansett skal på skulen. Ikkje for det - eg kosar meg voldsomt med ein dag heilt for meg sjølv òg! ;)

designofluna sa...

Vackra färger! Det blir fint! Jag tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

mette sa...

nydelige farger, og så utrolig fine bilder! har du sånn ekstra linse? bildene dine er bare så superskarpe. god helg :)

Anonym sa...

Du e litt kreativ du...

- trulte