laurdag, januar 07, 2012

Tid..

Då var det helg att! Godt å ha ein mjuk start med ei kort veke på jobb...
Men helga vert ofte starta like tidleg som kvardagen, med ei skikkeleg morgonglad jente, som alltid vaknar før fuglane...
Eg likar forsåvidt å starte dagen medan det enno er mørkt,
på den måten får eg utnytta dagen maksimalt (trur eg sjølv iallefall...hihi).

Når eg tenkjer meg om sit eg berre desto lengre med frokosten...
Ser dagen bli blå...


Og i dag har eg endeleg funne tid til eit hekleprosjekt som eg starta leeenge før jul.
Skal etter planen bli ei ny pute...
Eit nydeleg økologisk alpaca-garn (Viking: Eco-Alpaca),
dyrt men veldig mjukt...

Synes den litt senneps-brune fargen var så fin.

Skal love meg sjølv å hekle litt kvar dag/kveld...

Men no er dagen ljos hjå meg,
håpar eg finn på noko kjekt i dag òg!

Kanskje det blir ski?
Kanskje ikkje..
Eg tek meg ein kopp kaffi til, før eg bestem meg...

Ha ein flott dag alle de fiine der ute!


5 kommentarer:

takhøyde sa...

Det blir nok ikke ski på meg - her er mer vår enn vinter! Kanskje heller litt Tour de Ski på TV - det er kjekt!!
Men litt strikking blir det - med en god kopp te og føttene høyt!! Deilig!
God lørdag!!
Heidi :)

Fine Friminutt sa...

Høres ut som om du har en perfekt lørdagsmorgen:-) Jeg liker å stå tidlig opp. Er mye mer kreativ og "våken" tidlig på morgen enn senere på dagen. I dag er allerede andre malestrøket på et spisebord tatt og nå skal jeg spise lang forkost og lese aviser laaangsomt:-) Ha en deilig lørdag! Hilsen fra Elin

salige lavendel sa...

Er jo så herlig å sitte lenge ved frokostbordet!! Nyt dagen - med eller uten ski =)

Hjertelill sa...

Det garnet er bare så nydelig og mykt! Har faktisk hatt fingrene i tilsvarende nøste i dag. Strikka et sjal i fjor, som desverre er hakket for lite....skal prøve å flette på noen snorer i endene for å få det litt lengre. Lykke til med prosjektet og god lørdag! Klem

ceciliegrut sa...

...♥

Skulle ønske jeg kunne strikke!