laurdag, september 15, 2012

Ommøblering på gang...


Når hausten kjem, 
er det typisk at ting må endras på,
 her hjå oss.

Denne gongen var det nokre hagemøblar som måtte inn.
Desse fiine stolane frå IKEA kjøpte eg i sommar.
Dei har stått på den eine overbygde verandaen vår
(dei kan ikkje stå i regn).

Men eg synes dei var for fine til å overvintra i garasjen i vinter...


Den gode skinnstolen min måtte flytta for å gje plass...


Den har havna på kjøkkenet...
Som god avis-lese-middags-kvile-stol...hihi


For meg og minstemor er det ei fin og stille helg,
utan andre planar enn litt frisk luft innimellom...
Eldstejenta har jobbehelg, 
og det har visst mannen i huset òg...

Me nyt freden så lenge...

Ha ei super helg du òg!




4 kommentarer:

Loppedilla sa...

Så fint du har det! Superkult med farge på veggen. E den svart?

Rarerina sa...

Åh, den skinnstolen er så fin!
God helg til deg.

Unknown sa...

Kult stil du har!
La meg til som følger:) Håper du tar turen innom meg også. Har foresten an give away gående der nå. Klem :)

☆Therese sa...

Deilig med litt forandring! Stolene fra Ikea er jo knallfine!! (skinnstolen din også forresten)
Så fine insektbilder du viser under her - har du virkelig tatt bildene selv?! Her sitter en beundrer :D