søndag, februar 17, 2013

Jippi!!





Der gjekk det! Altså blogging frå mobilen! 
Altså...eg fekk ny mobil i fjor haust, og etter det gjekk det nedenom og heim med bruk av både kamera og datamaskin her heima. No brukar eg berre mobilen! Til nesten all nettbruk og ikkje minst å ta bilete. Verda opna seg på ein ny og enklare måte...


Ja det er berre å innrømme, eg var så sta at eg sa til meg sjølv at om eg ikkje klarte å blogge frå mobilen så kunne det vera det samme... så eg logga meg inn på Instagram, og fekk iallfall dele litt der... Men i dag fekk eg til å bruke mobilen til å poste dette!! Ein liten prosess som eg ikkje skal gå inn på her...
Alt er altså bra, om nokon lurte på det ♥

Me får sjå no då, om det kjem fleire innlegg framover... ♡ 
Gledar meg faktisk!

Fin fin søndag til deg! ★

1 kommentar:

Anonym sa...

iphone?

vurderer å skaffe meg en.........
men så er det min etiske samvittighet og arbeidsforholdene til de som lager den..........ugg


gode dager ønsker jeg dere på vinterferie

ingrid