laurdag, desember 20, 2008

Endå eit juletre...


Eit juletre er komen inn, og eit anna har vandra ut...hihi..ja det utan nåler er skifta ut med ein meir praktisk variant for dei som har små troll i huset...haha. Denne gongen var ikkje ideèn min... eg har henta litt inspirasjon frå siste nr av Boligliv....Treet er klippt ut i stoff og festa på veggen med "klister"....det skal få henge ei stund, så får eg sjå om det vert litt mykje når sjølvaste jolatreet skal i hus....(men det skjer ikkje før vetlejolaftan her hjå oss...)


Eg måtte berre ta med ein liten førjulspresang som vetla trultemor fekk då ho var med på jolahandel...Eit aldeles nydeleg koppesett frå IKEA! Synes fargane er heilt herlege...Skulle hatt slike i vanleg storleik òg...

Snart tilbake...tudelidu...

2 kommentarer:

mali-mo sa...

Ja, det koppesettet er kjempesøtt, har kikket på det mange ganger, menhver gang tenker eg at lillemalien er litt liten til å få knust servise utover hele rommet hehe. Hun er litt voldsom iblant ;)

Stiiiilig juletre! Her kommer juletreet inn i huset 23 også, og ikke så mye julepynt heller. Men til gjengjeld varer jo julen leeeenge her da ;) God helg!

Brit. (lille meg) sa...

Å ja, det koppesettet var skikkelig søtt!
Heldige lillesøster som fikk dette!
Praktisk med sånne juletrær som ikke drysser. Selv har jeg bare plasttre. Da vi bodde på gården hadde vi selvfølgelig ordentlig juletre. Men her er det praktisk med plasttre.
Ha en fin 4.søndag i advent!