fredag, juli 31, 2009

Ein regnvêrsdag...


Ja kva gjer ein ein regnvêrsdag?? Ikkje det at me berre har hatt EIN slik dag...neidå, her regnar det nok til maaange dagar...Men noko må me jo finne på. I tillegg til turar i skog, mark og fjell....har ripsplukking vore ei av syslane...

Og etter plukking kjem eting. Rips med mjølk og sukker på har vore ein favoritt her i huset (iallefall til den vesle busken i hagen gjekk tom...). Men me har vore å plukka litt i andre hagar...hihi, sjølvsagt, fekk me lov fyrst. Difor har eg sikra litt bær til safting seinare i haust. Det gler eg meg til.
Skåla er frå Søstrene Grene....

8 kommentarer:

linn sa...

Om veret ikkje er så sommarsleg, så var ihvertfall bileta det :O)

God helg til deg!

Unknown sa...

Jeg gleder meg til å følge bloggen din:)))
Regnværshilsen fra havet

Jannicke sa...

Søte bilder av sure bær...
God helg! J.

Fru sommerfugl sa...

Rips er smaken av barndommens sommer. Ble litt nostalgisk av disse søte bildene, og fikk veldig lyst på ripsbær. Kjempeflott blogg. Ha en finfin helg:)

SynnePynne sa...

mm, skulle ønske meg ein ripsbusk. Har så lyst å prøve å lage ripsgele, da må ein ha busk for ein må bruke ripsen i tidlig modning.

Takk for helsing om båten, hadde aldri trudd at me skulle ha båt egentlig, men veldig kjekt:-)

Veit du noko meir om når de kjem austover?

klem

Hokusfiliokus sa...

Regn her også! Koselige bilder som gir meg minner fra da jeg var liten :)

mette sa...

deilige bilder, åh, superstemning! innmari røde rips... ja de er jo røde.. rips.. men det kom så bra frem på disse bildene:)

Anonym sa...

Nam, nam, det så deilig ut.
Flotte bilder du har tatt.

Ha en fin, fin mandag.
Klæm