tysdag, juli 06, 2010

Spegel spegel på veggen der...

Det er vel dessverre ikkje HEILT sant at eg sjeldan kjøper meg noko...(nytt kanskje??), jmf. aktikkelen nedanfor... No har eg kjøpt meg ein spegel, rett nok i ein bruktbutikk. Synes den passa fint på veggen i stova vår.

Rart å sjå stova frå ein spegelvendt vinkel...alt vert liksom litt nytt.


Og vips der kom det visst eit glimt av fotografen..hihi..(med kruna på hovudet..haha)


...Og årets fyrste etterlengta rose frå hagen er komen på bordet.

Må innrømma, at sjølv om det er tysdag er det komen vin i glaset òg! Er det ferie så er det ferie! Me må jo berre kosa oss, sjølv om vêret kanskje ikkje er av det beste akkurat no...

Ha ein fin kveld!

5 kommentarer:

loppelilla sa...

Artig med speiglar gitt!! See you on skype:)

Haust sa...

Nydelege bilete i spegelen! Eg er SÅ begeistra for interiørstilen din! :)

Ha ein god sommardag!

Hyttehuset sa...

Nok ei nyting her inne. Eg diggar bileta dine og den enkle stilen. Og så lurer eg på kor du har kjøpt teppet på kjøkkenet ditt, det svart-kvite stripete...

I tillegg blir eg også fascinert av kor vakkert du får naturelementa inne til å framstå.

Ha ei god veke heile familien din!

Hyttehuset sa...

Ja, og så las eg jko artikkelen med stor glede.
Ville sett endå feire bilete eg ;-)

Vibeke sa...

håper du nyter sommeren og at go'været endelig har kommet til deg også!

var fra meg av glede når jeg endelig satt med utgaven av bladet med de herlige bildene fra hjemmet ditt. stilen din er bare helt vidunderlig, jeg kunne flytet rett inn :)

sommerklem