torsdag, november 17, 2011

Nydeleg frost

I dag måtte eg ut å knipse nokre bilete,
så utruleg nyydeleg det er ute...

Deilig frost.

Dokkemor trudde det var snø..
No kjem julestemninga,
tenkte eg..


Godt å sitje inne òg..
Dokkemor er ikkje heilt i slag i dag heller,
men ho sov godt i natt og me ser ho er på bedringens veg..

Men, difor nok ein heimedag på oss.

Samvittigheita slit alltid eit lærarhjarta,
å vera vekke betyr meir arbeid for dei som er på jobb..
Ikkje kjekt.


Ein frosen blom til alle de som tek eit ekstra tak i dag!
I morgo skal pappen vera heime...

Jammen godt me er to!

Kryssar fortsatt fingrar og tær for at me vaksne ikkje vert sjuke...
...og for at dokkemor er frisk som ein fisk i morgo..

Ha ein fin dag!
Eg finn nok på noko heime i dag òg..





5 kommentarer:

24 sa...

Nydelige bilder!
Ønsker deg ein fin dag, og god bedring til jenta di. Satsar på at du held deg frisk :)

Klem Helene

Hjertelill sa...

Utrolig fine bilder! Nydelig! Jeg har fri i dag, symaskin dag, og lar husarbeid seile sin egen sjø... Skjønner godt hva du mener med samvittigheten som sliter, MEN - jeg er sikker på at du tar din del når andre er borte, så kos deg heller hjemme du:) Godt med litt lading for mor også!

Lavendelpiken sa...

Så vakre bilder!! God bedring til veslejenta di <3

Pikekyss sa...

så nydelig frostbilder!

Loppedilla sa...

Likte kontrasten på veggen din! fint når alt ikke er hvitt hvitt hvitt:)
god bedring til jenta di! syk gutt her også