onsdag, august 22, 2012

Det var jammen på tide...


Ja, ikkje sant?
Jammen på tide med ei lita oppdatering frå meg.

Eg kan vel ikkje skulde på at eg har vore så utruleg oppteken,
det er me jo alle heile tida...
Men litt lei av meg sjølv kanskje...?
Det er me vel alle innimellom...
...eller er det berre meg??


Om du ikkje er SÅ veldig lei av meg,
kan du inn å lese litt om meg her...
Utruleg stas!
(Men mest flaut...)

Eg er nok ikkje eigentleg så veldig interessant.
Mest heilt vanleg...

Dette vart litt av ei oppdatering!
Eg har gjort ein del sidan sist, då...
Starta på jobb att, med ein kjekk 7.klasse gjeng!
Vore på moltetur!
I 60års-lag!
På fjellet!
Ved sjøen,
i Bergen.
Hatt besøk,
vore på besøk og 
berre kosa meg heime.

Eg håpar det ikkje blir så lenge til neste innlegg!
Ha ein fin dag du òg!


4 kommentarer:

takhøyde sa...

Er ikkje lei av deg!!! Men for står kva du tenker...vore litt lei av meg eg og...Flott innlegg fra heimen din forresten!!
Høyres ut som om din sommar har vore flott!
Heidi :)

KROnPRINSESSENE sa...

Lei nei... mer savner ;)
Flott reportasje og nydelige bilder.
Kjekk lesing også.
Du har det nydelig :)
Klem May Helen

Vibeke sa...

For noen herlige bilder av hjemmet ditt! digger det jeg ser :-)
Blir da ikke lei ett så vakkert hjem!
Ha en herlig kveld!

Anonym sa...

ååå det er helt greit at du er lei deg selv innimellom, men da må du huske på os som liker det vi får se!!! Føler på det jeg også og her er det jammen ikke mye å skrive om alltid...
Hyggelig å se deg i reportasjen om deg!!