torsdag, august 23, 2012

Haust...


"Mamma, den blomen er vissen!"
Jodå, eg veit det...

Men når skulen er igang igjen, er det haust for meg.
Og med hausten kjem visne blomar...

Som skulpturar står dei der,
dei har gjort sitt...

Det same med døde tre,
dei står og ruvar i landskapet...
Fint

Eg har sagt det før, eg blir utruleg inspirert av naturen sine mange skift.
Blir ikkje du òg?
Eg det ikkje utruleg godt med haust?

I dag har me vore på fjelltur med skulen,
litt regn,
litt skodda,
bittelitt sol,
 og mykje godt humør!

Til å bli glad av!

Ha ein glad dag du òg!



4 kommentarer:

MyLifeasKristin sa...

Jeg elsker at høsten er på vei!!
Fine farger og deilig høstluft.
Så fin blogg du har,
gleder meg til å følge deg videre.
Ha en fin kveld.

Kristin

Flisan sa...

Høsten er ei fin tid.
Mye innekos med levende lys, jeg elsker det !!
Så utrolig fint bilde her du viser!
Helt nydelig !

michele sa...

i'm sooooo happy to discover your beautiful blog! i look forward to catching up.

hope you'll follow me back.

smiles to you.

your newest follower,

michele
http://hellolovelyinc.blogspot.com

solihjartet sa...

Jau, hausten er god :)

Kaninen min, Odin, er mest glad for då får han bruka grønsakshagen til luftegard ;)

Ei god helg til deg!! :)