tysdag, januar 08, 2008

Inspirasjon

Desse bileta inspirerar meg verkeleg! Sant dei er fine?? Men sjølvsagt hugsar eg ikkje kvar eg henta dei, dei er ihvertfall funne på internet ein stad... kan hende du har sett dei før?(likar eigentleg ikkje å stele slik...men men...). Det er nesten som eg kjenner vår i lufta.... og i dag regna det litt og då fekk eg slik vårstemning. Men for all del eg gler meg verkeleg til å stå på ski òg eg! Og no er den tida rett om hjørne...
Nydelege fargar iallefall... No på denne tida klør det liksom i heile kroppen etter å finne på noko nytt. Har lyst å ommøbelere og snu på alt! I dag har eg bestillt meg litt nytt stoff frå http://www.stoffogstil.no , dei hadde så masse salg på ulike stoff, håpar det blir bra. Tenkte eg skulle prøve meg på å sy litt klær til minstejenta...men eg er ingen tolmodig sjel så me får sjå...ikkje sikkert eg får det til..

3 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Kjempefine bilder! :) Elsker den turkise fargen på stolene!!!

Brit. (lille meg) sa...

JA! Bildene er fine, - og inspirerende. Det er alltid fint å besøke bloggen din, er glad jeg fant den. Ei god natt til deg!

minerva.jor sa...

Enig med deg at vi blir inspirert av slike delikate ting:)
Syntes jeg kjente duften av syrin når jeg kom inn hit. Nydelig bilde i overskriften din.
Takk for titten!
God helg:)