onsdag, januar 23, 2008

Utfordring..

Ja så har eg jammen fått ei utfordring òg....igjen er det Lille meg som står bak. Veit ikkje om eg er så flink til å svare på slike spørsmål, men eg kan prøve. Var visst meininga å berre svare med eitt ord på alle spørsmåla...hmmmm...eg hoppar i det:

1.Hvor er mobilen din? Her
2. Skildre kjæresten din? Høg
3. Håret ditt? Mørkt
4. Moren din? Travel
5 Faren din? Skilt
6. Hva er favoritten din? Besøk
7. Hva drømte du i natt? Om lefser
8. Hva drikker du helst? Vin
9.Drømmebilen? Stor
10. Hvilket rom er du i nå? Kontoret
11.Eksen din? Lenge sidan...
12.Din største skrekk? Storm
13. Hva vil du være om 10 år? Snill
14.Hvem er du sammen med i kveld? Familien
15.Hva er du ikke? Rotete
16.Det siste du gjorde? Babytreff
17.Hva har du på deg? Bukse og trøye
18. Favorittboka? Da vinci koden
19. Det siste du spiste? Gryn
20. Livet ditt? Bra
21.Humøret ditt? Strålande
22. Dine beste venner? Snille
23. Hva tenker du på akkurat nå? Utfordingen
24.Bilen din? Mercedes
25. Hva gjør du akkurat nå? Skriv
26.Sommeren din? Travel
27. Sivilstatus? Samboer
28.Hva er på TV'n din akkurat nå? Veit ikkje...
29.Når lo du sist? I dag
30. Når gråt du sist? I går
31. Skole? Høgskule

Det er vel meininga eg skal utfordre nokon vidare, men eg sier istaden at alle som vil kan ta denne utfordringa! Værsågod...det var ikkje så gale likevel...(tjihi)

Her ein liten blomekvast frå i sommar, den er til Lille meg.....

3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Takk for at du tok utfordringen! Jeg er heller ikke så begeistret for å få slike, men så sant det går an, må en vel prøve å svare. Du synes sikkert jeg er masete, men dette greide du fint!
Blomsterbuketten var fin!
Ha en god kveld!

Tea Kristin sa...

Så fint bilde! :) Veldig romantisk arrangement!

Jeg har masse bøker å anbefale deg! :D En bok jeg likte veldig godt i høst var Fredagsstrikkeklubben av Kate Jacobs - den er kjempekoselig! :)

hjemme bra sa...

Hei. Jeg har lest bloggen din, og det var koselig lesning.