laurdag, februar 23, 2008

Ei ugle blir til...og litt til...

Ja, no har eg drege den ugledilla mi litt lenger...var innpå ein blogg (skal kome med linken sidan) som hadde sååå fine ugler! Ho hadde sydd ugler som kosedyr... Då var det fram med symaskina (og alt er gløymt frå forrige tapre forsøk...tjihi). Eg teikna meg eit mønster frå bileta, og vips fekk vetlesyster seg ei koseugle i fleece...

Mønsteret teikna eg på frihand, for at det ikkje skulle vera sånn veeeldig beint (og stygt?), synes berre det er litt meir sjarmerande med litt personlegdom...(som eg likar å kalle det). Måtte leite litt i gamle stoff, for å få det til å passe sånn nokolunde....litt fleece, litt gamle sengetøy, litt filt og anna stoff...(bileta vart litt gule for det var seint på kveld...)


Vert nok ei klok lita ugle dette....hi hi..


Og her er eg...(har ikkje fått noko namn enno), men vetlesyster tok meg til seg med ein gong...eg håpar eg toler ein støyt....
Når eg fyrst er her så kan eg jo vise at eg snart kan kalle meg shoppaholick (eller kva det heiter?), for eg har atter ein gong handla på Stoff og stil.no
Denne gongen vart det voksdukar og nytt stoff som skal bli puter i sofaen...Var ganske fornøgd med alt denne gongen faktisk (ikkje alltid sånn...), voksdukan var litt meir turkise i fargen enn kva eg trudde, men dei passa godt inn på kjøkkenet! Og det var det som var meininga, vil nok ha dei ute òg når sommaren nærmar seg....(gledar meg!)
Desse to stoffa skal bli nye puter!! Synes dei passa ganske godt til sofaen (den einsfarga beige-brune er sofaen...). Så no blir det sying av puter i morgo! Trur min kjære mann vert glad no når det endeleg kjem puter att i sofaen...dei vart nemleg inndregne for eit par år sidan, grunna altfor mykje krølling og knepping under hovudet, dei stakkar putene vart ikkje sjåande ut til slutt! Men NO håpar eg putene skal bli behandla med litt meir respekt her i huset...(fnis)

Men no er det sengetid for meg...god natt! Klem

Ingen kommentarer: