søndag, februar 17, 2008

No er det vinterferie!

Bilete er frå fredag og då var det strålande vèr og nydeleg skiføre... eg og dei to eldste var på ski (nedoverbakke) ein tur, eller sonen går på snowboard, eldstejenta på slalom og eg på telemark... så alle greiner er representert (hi hi). Men morro er det iallefall...

Kaka vart laga på fredag før skituren; gulerotkake, ei nyyydeleg oppskrift som gjev ei saftig og god kake:
4 egg
3 dl sukker
3 dl kveitemjøl
1 ts natron
1 ts bakepulver
2 ts kanel
1 ts vaniljesukker
litt salt
1 dl olje
4-5 dl (grovt) revne gulerøtter
Pisk egg og sukker, ha i alt det andre og bland godt. Steik i (liten) langpanne på 160 grader i 30-40 min. Ostekrem: 100 g kremost - 50g smør - 1 ts vaniljesukker- 125g melis rør saman m/ visp og ha på kald kake...Og vips:
Heile kaka forsvant faktisk her hjå oss....nam..
Eg eg har laga eitt nytt kort, det andre i bakgrunnen er frå i fjor... har planar om å lage fleire, men er avhenging av at vetjenta søv, for ho er borti absolutt ALT for tida (og når tak i det utruligste!). Ho går rundt med ei stor blåveis i panna, etter eit litt uheldig møte med badegolvet, ho har til og med blåveis på kjaken (??) eg vurderer sterkt å kjøpe innehjelm til den jenta...
Ein travel liten fot....
Men her er kortet då...litt naiv kunst?? Men eg går under filosofien: less is more, og synes definitivt at det enkle er det beste...men kva skal eg med alle desse korta...?? Det lurte mannen min på...men ein treng vel alltids eit kort? Tjihi...eller?? (eg treng iallefall....) Ha ein strålande dag alle saman!

3 kommentarer:

Blåbærpai sa...

ÅÅåå, no fekk eg lyst på gulerot kaka! Freistande bilder!

Brit. (lille meg) sa...

Ja, den gulrotkaka så veldig god ut! Den har jeg jammen lyst til å lage en gang!

Ha en fin vinterferie.Det er koselig å besøke bloggen din!

hjemme bra sa...

No har jeg skrevet av kakeoppskriften :-)
Det som er dumt her i huset er at lillebror ikke skal spise egg - pga. han har atopisk eksem... Får lage noe annet som han kan kose seg med...

Så delig å få være på fjellet! Det er lenge siden jeg var sist. Jeg elsker å kjøre slalom.

Stilige kort du har laget!!!!