torsdag, februar 21, 2008

Ny overskrift...no igjen!

Ja eg veit eg rotar litt med den overskrifta... Stadig ny...Men grunnen er at eg har lasta ned eit utruleg kjekt fotoprogram (gratis!): PhotoScape, og det er så kjekt leike litt med. Og sidan eg ikkje er så gammal i denne bloggverda...så har eg framleis ikkje heilt funne meg sjølv...og kva stil eg skal gå for...men eg finn det nok ut...snart...:-) Må nok samstundes innrømma at eg ikkje heilt har forstått kvifor overskrifta innimellom vert bitteliten og av og til altfor stor??! Og den ramma rundt lever visst sitt eige liv...nokon som veit litt om detta??

1 kommentar:

Brit. (lille meg) sa...

Nei, det du spør om kan jeg ikke forklare. Jeg opplever også noe lignende. Noen ganger "forsvinner"
f.eks. et sideelement, for så å dukke opp igjen senere. Men det er nok som du sier, det lever sitt eget liv.
Takk for den linken, den vil jeg se på og kanskje benytte meg av.
Det er veldig artig å forandre litt. Ha ei god helg!