søndag, mars 23, 2008

Oppskrift...

Lova Lille meg å legge ut oppskrifta på gulrotmuffinsane eg viste bilete av tidlegare... eg er jo litt treg, men her er den endeleg:

Gulrotmuffins:

250g gulrøter
saft og skall av ei sitron
100g valnøtter (hakka)
200g kveitemjøl
2 ss bakepulver (store)
1/2 ts ingefær
1 egg
150g brunt sukker
1 dl olje (eg brukte solsikkeolje)
200g yoghurt el. lettrømme

Visp egg og sukker, bland det tørre og bland alt tilslutt, men ikkje rør for lenge...Lukke til!

Muffinsane vart oppetne her i huset same dagen! Og det skjer ikkje så ofte, for stort sett er det berre eg og storbror som er glad i kaker...og me klarar jo ikkje alltid å ete ALT (dessverre...hihi). Men denne gongen lika min kjære mann muffinsane òg! Litt merkeleg for det finnes ganske mykje valnøttebiter i dei...(klumpar veit de...uff...) Men som sagt så lika me dei alle ihop, litt sunne var dei jo òg, med gulrøtter og all ting... Til glasur prøvde eg denne gongen ei glasurpakke frå Toro (kremt), men den kan de berre spare dykk alle ihop, for det var nok berre melis i den pakka...og det hadde eg jo i skapet...

Må takke for alle dei kjempekoslege kommentarane!! Blir sååå glad!!Kosa dykk siste rest av påsken no....Klem

3 kommentarer:

Rosa sa...

måtte berre flire litt av klumpane - ein slik mann har eg òg *humre*.

Dette såg kjempegodt ut, og så utruleg lekkert med lilla pynt på!

Synd med Toro-glasuren..vanlegvis er eg og Toro bestisar. Idag vert det f.eks. Brownies frå Toro etter lammesteika. Nam!

Nyt siste påskedagane med familien.

klem

PS: kan eg linke til deg i bloggen min?

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk, Noralill, for at du la ut oppskrifta. Den skal jeg virkelig prøve. Er det lov å legge den ut på min blogg og si at den er kopiert fra deg?
De ser så fristende ut, og jeg gler meg til å prøve dem!
Jeg har ikke vært her de siste dagene, så jeg oppdaget den ikke før nå. Det er nok jeg som er treg, ikke du!
Det har forresten vært kaldt her også, og nå trues det med mer snø her, så vi nok se langt etter våren enda her.....

Brit. (lille meg) sa...

Hei igjen, og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Takk for at jeg får kpoiere oppskrifta.
Men jeg har etpar spørsmål:
Er det virkelig 2 spiseskjeer bakepulver? Er det ikke teskjeer altså? Og hvor mye skal stekovnen stå på, og hvor lenge skal de stå i ovnen? Det er mulig jeg har blingsa, og ikke sett det, men jeg husker ikke at jeg så det.....
God natt! Og takk igjen!