onsdag, mai 14, 2008

Award!

Jammen så har eg fått ein Award! Eg vart kjempeoverraska! ...sat no berre her og kikka litt i bloggverda... Denne fekk eg av sjølvaste Den gode feen (!) Som er ein av mine absolutt favoritt-bloggar!! Kjempekjekt!! (Ja vart no litt kry her eg sit..tjihi...)

Skulle gitt den rett tilbake til ho...Men eg veit at reglane (dei uskrevne?) seier at me skal gje awarden vidare til andre bloggar der ute i verda...Så eg prøver meg, då vil eg gjerne gje den vidar til:

Mali-Mo: Som er ein blogg eg nett har oppdaga...veldig fine bilete og koslege små historiar.
Ljuva Ro: Ein blogg eg har lese ei stund, men som alltid er like kjekk å kikke innom.
Blaabaerpai: Fordi ho deler mange fine små historiar frå livet med oss....
Emmeline: Fordi eg ler meg i hel av det ho skriv innimellom...tjihi.

Ikkje veit eg om desse har fått awarden før eller kva...men men no vart det slik. Men det finnes UTRULEG mange kjekke og inspirerande bloggar der ute i verda så eigentleg skulle ALLE fått ein pris for berre å vera til....

Ha ein fin fin kveld vidare alle saman!!
Snart er det nasjonaldag, stryking av bunad og masse god mat!
(eg gler meg faktisk eg....)
Klem

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med award! Koseleg blogg som eg ikkje har vore innom flr, men kjem nok igjen...
Ha ein fin kveld!

Tea Kristin sa...

Gratulerer med award! :) Den er kjempefortjent - jeg koser meg masse med å lese bloggen din!

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med awarden! Du er virkelig en kreativ blogger, så den er fortjent!
Kos deg på 17. mai da!

Anonym sa...

gratulerer! vell fortjent! jeg kommer nok til å stikke innom i blant! utrolig flotte bilder! tar du dem selv?

Anonym sa...

hvis du vil ta en titt

I eit hus i ein dal sa...

Gratulera med pris, vennen!
Ha ein superduper syttandemai, med is og brus i magen, og dei som betyr noko rundt deg:)
Kjempeklems!

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg en fin fredag, en flott 17 mai og ei nydelig helg. Klem fra Elin:O)