fredag, oktober 14, 2011

Figgjo og Rom123

Ein kjekk fredag!
Besøk, kaffi, noko godt å ete...
Alle burde ha ei bestevenninne!
..eg treng ikkje seie meir..


Me har hatt ein strålande dag,
med mykje latter,
store som små...

Starten på ei god helg for oss.

Bileta i dag er frå eit fint kupp på Fretex nyleg,
fine figgjo-tallerkar...like som eg har i suppeskåler..
Manglar berre eit par stykker no...


Eit lite tips på slutten i dag;
Kjøp Rom123!
Den flinke storesystra mi har fått ein flott reportasje i bladet,
berre sjå her:

Fin fredag til deg!
Klem

6 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan hilse og si at storesøstra di har et nydelig hjem, så reportasjen!! Og PS: helt baki et også et tips fra meg, en smykkeplanke :)

Marte sa...

Så artig, eg tenkte nemlig på deg når eg las den flotte reportasjen!D Fekk litt Noralill feeling, og så var det eidfjord, da...:) Veldig flott, hadde bladet med meg til ei venninne i går for å vise ho nettopp den reportasjen:o)

Har samme figgjoen som deg! Må kanskje jakte på meir, eg òg!

God helg!

Fjasevas Huset sa...

Ingenting er som ei venninne dag! E hadde det i går:-) smiler enda når jeg tenker på det. Vi skravle og spiste formiddagsmat helg til klokka blei 15...haha.. Tia går fort i hyggelig selskap;-)

Gleder meg til å lese repotasjen, bildene ser utrolig fine ut.

Klem til deg og ønske om en fin helg

KROnPRINSESSENE sa...

Så morsomt, jeg tenkte også på deg da jeg så reportasjen...
Så vakkert og gjennomført.
Hilse til søstera de og si hun har god smak ;)
Flott servise...
GOD HELG ønskes deg!
Klem May Helen

linn sa...

slike stunder er gull verdt!

eg gler meg veldig til å lese reportasjen, bladet må berre klare å komme seg til desse kantar først ;)

ønskar deg herlege helgedagar

-klem

takhøyde sa...

Da skal jeg kjøpe bladet!!
Fine tallerkener!!

Heidi :)