torsdag, oktober 06, 2011

Vatn

Ein kvardagsleg ting...for oss,
Vatn på bordet.

Noko av det luraste eg har investert i er denne glas-flaska
frå Søstrene Grene, med lokk.
Eg har to, kjøpt førre sommar...
Eg tappar vatn frå springen,
og set dei i kjøleskapet.


Både mann og born synes det er supergodt,
og utruleg mykje betre med iskaldt vatn på flaska,
enn smålunka frå springen.

Eg er heilt einig.



Rosene frå hagen syng på siste verset...
dette er kanskje siste eksemplar,
resten regnar nok vekk...

Ha ein flott torsdagskveld!
Snart helg!

4 kommentarer:

No.15 sa...

Helt enig. Har som oftest en flaske vann i kjøleskapet. godt og kaldt.

Håper kvelden er fin.

klem

KROnPRINSESSENE sa...

Så enkelt, så fint og så godt :)
Vann må vi ha...
NYDELIGE roser!
Klem May Helen

by BeaTell sa...

Hei!
Det er så lurt det, å ha kaldt vann tilgjengelig. Da drikker man straks mye mer!

Fine blomster!

Ha en fin kveld!

n i n a s hjem sa...

Slike flasker har jeg og, elsker de!

God helg :)