tysdag, oktober 04, 2011

Livets mange vegar...


No høyres det visst ut som eg skal levere eit veldig personleg innlegg..
hmm
Det var eg eigentleg ikkje tenkt til.
Eg er kanskje litt overfladisk inne på bloggen?
Skulle kanskje delt meir av livets mange merkelege vegar,
som innimellom kryssar min?

Men eg håpar du er som meg, likar å ha ein "fri-stad" der
livet berre er godt..?
Me VEIT jo at det er det slett ikkje alltid..
sjølv hjå meg..
Men eg veit eg er heldig,
som set pris på alle dei små tinga,
på alle kvardagane.

Det å nyte bittesmå øyeblikk,
sjølv ei kort lita stund.
Glede seg til små ting som skjer kvar einaste dag..
Det er viktig...

Eg håpar du klarar det, du òg,
ellers går du glipp av mykje...


 Men eg ville eigentleg inn å vise det "nye" sofa-bordet mitt.
Nytt er det jo (sjølvsagt) ikkje,
men når me rydda i garasjen førre helg, fant eg bordet att.
Hihi
(har jo sjølvsagt hatt det ei stund)
Eg saga berre av beina, slik at det passa til sofaen.
Lurt.
Litt større og litt finare..
Likar fargen.

Den fine vegen nedst på bilete er frå ein sundagstur for litt sidan,
no er det litt meir haustleg ute hjå meg...

Nyt kvelden!
Klem

11 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Hei du!

Eg syns ikkje det er rart at du bloggar om kvardagsgleder. Alle treng ein fristad. Ein stad å bli glad av. Ein stad å spreie gleda. Det er ikkje det same som å vere overfladisk, syns eg. Men på same tid er det lov å vise noko av alt det andre òg. Viss ein vil, meiner eg!

Flott sofabord! Så kjekt når "gamle" skattar openberrar seg igjen..;-) Trur jammen eg skal på skattejakt i garasjen min snart... Der er visst litt av kvart...
Nydeleg fargeskala i stova di!

Klem

No.15 sa...

Nydelige Bilder. Gratulerer med "nytt" og fint soabord :)

Nyt høsten videre.

klem, Lise

KROnPRINSESSENE sa...

Flott tekst...
Kjenner meg veldig igjen... Godt med en plass for positivitet. Det er det som er så godt med bloggen :)
Men hvem vet, kanskje dette forandrer seg på sikt?

Nydelige bilder...
Og knall fint bord, som passa perfekt hos deg :)

Klem fra ei som liker bloggen din kjempe godt ;) May Helen

☆Therese sa...

Hverdagsgleder er alfa omega. Hvis vi ikke klarer å se dem, blir det veldig "kjedelig" tror jeg.

Liker bordet ditt :-)
Klem

chili og kjærleik sa...

Gratulerer med nygammalt sofabord! Og heilt NYDELEGE haustbilete!!

eba sa...

Mange herlige haust-bilder her, og stilig sofa bord!!! Tøft det, med å sage beina! :)

Fru M sa...

KJempe fine bilder og fint bord. Ha en fin uke da. Mvh Å

takhøyde sa...

Hei! Enig - det er gode og ikke fullt så gode dager... Det kjenner vi nok på alle.. Og det er kanskje på de gode dagene vi har lyst til å dele noe med andre! Jeg liker at du deler både tanker og flotte bilder!!
Klem :) Heidi

linn sa...

innlegg her på bloggen din er noko eg ser på som ein kvardagsglede :)

håpar dagen din er fin

-klem

Sommerjenten sa...

Hei hei! Fant deg nettopp nå. Nydelig hjem dere har!!! Her kommer jeg til å trives :) Legger meg til som følger.

Ha en fin kveld så lenge!

Klem Lene

Anonym sa...

hei hei. er nok som deg, nyter små gode øyeblikk innimellom nesten uansett det 'rundt'. og vet jeg er heldig som klarer det. og du er selvsagt ikke overfladisk som ikke utbroderer det som kanskje ikke er godt i bloggen din :-) det finnes jo sikkert nok av 'sånne' blogger, som man kan besøke hvis man vil.
jeg er innom deg daglig på grunn av de glimt du viser av det som er 'hverdagslykke' for deg. gleder meg allerede til neste 'glimt' fra deg :-)

god helg!