tysdag, mars 03, 2009

Vinterferie...


Her har me vinterferie denne veka. Men me får ikkje gjort så mykje, vetlatrultemor er ikkje frisk, og mor sjølv har vore sengeliggande nokre dagar.... Ikkje kjekt!
Eg hugsar då eg var liten og var sjuk, så synes eg det var så rart at, om eg kunne ønskje meg alle ting og pengar i verda, så ønskte eg berre å bli frisk att. Det samme gjeld faktisk enno, når ein er sjuk set ein alt i eit anna perspektiv...og faktisk endar alltid opp med å ønskje at ein vert frisk att fortast mogeleg....
Difor ikkje så kreativt bilete i dag, låg på golvet og prøvde å vera litt kjekk mamma (med hovudverk, rennande nase og verk i kroppen...), eg såg sikkert ikkje særleg kjekk ut..hihi. Men når trultemor leika med koppane sine passar eg på å ha fotoapparatet i nærleiken...
Håpar på friskare tider snart...

9 kommentarer:

PillePalle sa...

Bildene er i alle fall lyse veldig stemningsful! Koselige farger!
Ha fine ferier! Hilsen fra Pillepalle

Rosa sa...

Uff, den runden har me vore igjennom ,med sjuke både store og små. Håpar de kviknar til igjen fort, begge to, så de får nyte vinterferien!

klem

Rosa sa...

Uff, den runden har me vore igjennom ,med sjuke både store og små. Håpar de kviknar til igjen fort, begge to, så de får nyte vinterferien!

klem

Brit. (lille meg) sa...

Håper dere blir frisk snart, både du og den lille! Nei, det er ikke noe greit å være syk...

ingridmarie sa...

Ynskjer dåke begge to snarleg bedring! Det er so leit å gå å hangle slik..Vi krysser fingrene for at alle fire held seg friske no når vi straks skal ha vinterferie eitpar dagar. So vakre koppar vesla har å leike med-for ikkje å snakke om den fantastiske bordplata som viser at ho har vore del i eit aktivt liv:) Nydeleg! Varm helsing

Den gode feen sa...

Ikkje kjekt å vere sjuk, anten ein er liten eller stor, nei! Ynskjer dåko ei riktig god bedring.

PS! Eg tykkjer bileta var aldeles herlege :)

mi-rachel sa...

koselige bilder!

Tea Kristin sa...

Uff - ikke noe moro å være dårlig!! Masse god bedring!!! Klem :)

Jannicke sa...

...stakkers dere :(
Håper små og store er bedre nå,
og at dere - tross alt - har hatt en fin ferie! J.