søndag, desember 06, 2009



Det byrjar så smått å verta folksamt i stallen heime hjå oss. Vetle dokkemor opnar ei pakke kvar dag med ein ny figur til stallen. Etter at ho opna fyrst pakke har ho gått å venta på babyen, ikkje skjønar eg kvar ho har det i frå, men ho har fått det for seg at det skal kome ein baby i stallen...Eg synes det var litt artig at ho visste dette utan at me har snakka om det. Men desse små har utruleg god hørsel og det kan hende ho har snappa opp noko ein eller annan stad. Men babyen kjem altså den 11.des...(men det veit ikkje ho...) Litt tidleg fødsel i år, men slik er det når det berre var 11 figurar i pakken...hihi.

Dei andre pakkene ho får er nok noko mindre pedagogiske...haha.



Men fine var dei, desse figurane frå Nordhjem...( eg har i etterkant sett at dei har dei same figurane hjå Bo Nordisk..laaangt billegare å kjøpe hjå ein norsk nettbutikk...)



To ljos er tent hjå oss i kveld...nedtellinga går for alvor opp for meg...
Resten av kvelden skal eg pakke inn alle gåvene eg har liggande rundt omkring.

Ha ein fin kveld!

7 kommentarer:

PillePalle sa...

For en fin julekrybbe du har!
Hilsen fra Pillepalle

Rosa sa...

Det var ei fin jolekrubbe du og vetlemor hadde der. Og så morsomt at ho veit om at babyen skal komma - ho er vel ikkje stort eldre en minstemora mi, og ho har iallefall IKKJE den kunnskapen, det kan eg love ;)

God sundagskveld, og kos deg med å pakke inn gåver!

mali-mo sa...

Kjempeflott julekrybbe, tenker på å skaffe en til neste år..får se hva jeg kommer over;) INgen pedaggisk adventskalender her i år, hehe ;)

Haust sa...

Fine julekrybbefigurar! Koseleg å finne desse i adventskalenden sin...

silje-sin sa...

Så nydelige figurer! Her har også julekrybba kommet frem, og sønnen min på 3 år har plassert figurene. Siden han elsker dyr, er det de som står i sentrum. Jeg har fortalt han en del om Jesus den siste tiden, men han synes det er litt vanskelig, og blander Jesus og Linus:) Ha en fin ny uke! klem fra silje.

Anonym sa...

det er fint med julekrybbe - og få det i julekalenderen - være fikk playmobil julekrybba for noen år siden - og den er veldig populær ennå - i dag har vi sett snømann, julenisse, slede ELG etc - de var så fine - så jeg må nok invistere i det til neste år. Vesla fikk ARIEL (playmobil) påsto hun, av faren sin - mye lettere å få ham til å kjøpe en ORDENTLIG leke enn en vanlig Ariel figur ja!
De har foresten fått i Tyskland en ordentlig jente julekalender også, litt mere alver etc

Magdalena sa...

så flott juelkrybbe, riktig koselig...
flott med rekved...

fint hos deg her...!
klem ,magny