onsdag, desember 16, 2009





Det finnes mange slags julestemning. Eg er liksom ikkje heilt i "pyntehumør" for tida, men etter ein luftetur ut i dag kom eg innatt med tørre brune "blomar", synes dei var så fine i fargen.

Ein treng ikkje kjøpa så mykje alltid... Eg har henta inn ei lita granbusk og litt furu, berre for å spe på med litt julelukt...Og sjå kva naturen sjølv seier til oss høgt der oppe i fjellveggen...(sjå bilete nedanfor..hihi) - Eit hjarta...



Eg og dokkemor skal finne fram bittesmå julekuler å pynte den vesle grana...Så kan eg knipse litt bilete etterpå.

Kos deg i kveld du òg.

3 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Jeg ser vi er i samme modus om dagen. Jeg henter inn grønt og brunt fra naturen og lar det stå for hovedpyntingen i heimen. Synes det er stemningsfullt og flott jeg!:) Ha fine førjulsdager! Klem Heidi

Brit. (lille meg) sa...

dette var fint, selv om du ikke er i "pyntehumør". Selv er jeg ikke i bloggehumør, har mistet lysten på blogging,.... Derfor blir det lite med besøk til mine venner og lite med innlegg fra meg. Må bare beklage,,,,,
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

jeg var i pyntehumør jeg - helt til jeg tok opp julepynt eskene - gudskjelov var det LITT overaskelser der ( ting jeg kjøpte på salg i Norge i fjor) MÅ huske å lage en eske for tidlig advent og en for julepynt som skal opp senere!!!
MEN jeg tok en real rydding i esken og fant jo ut at selv om det ikke er siste mote, er de gitt til meg med kjærlighet, kjøpt med lyst,- selv om det begynner å bli noen år siden - så selv om ikke alt er fra samme 10 året en gang - så er det MIN julepynt;-)
OG som du sier - det er så mye annet man kan pynte med!!!