onsdag, desember 23, 2009

God jul!



Dagen før dagen, alltid hektisk og med masse småplukk som eg berre nett skal fikse, gjere, bake eller kjøpe...Men når alt kjem til alt, så trur eg me berre kan ta det med ro. Jula kjem uansett, og mat det har me nok av! Om det skulle vise seg at me har gløymt eit eller anna, så går det nok bra det òg.

Som de seg av bileta så likar eg fortsatt den enkle naturlege pynten i år. Eit eple som er uthola slik at eit ljos får plass blir det kjempefin julestemning av, og ei skål med kongler, nesten gratis og super-enkelt. Akkurat slik eg likar det..

Konglene blir nok etterkvart erstatta av twist eller anna julegodt, men slikt kan ikkje stå framme med ei lita nissedokke springande rundt. I fjor hadde eg skåler med julekuler i fine fargar, men dei må nok òg gøymast til nissemor er litt større...





Litt meir pynt på treet i kroken er på plass. Desse soppane er heilt nydelege..

Ynskjer alle ein fin og fredeleg julekveld i morgo!
Klem


8 kommentarer:

PillePalle sa...

God jul til deg også. Treet er pynet kjempefint! Bra med lys i eppler også :))
Julehilsner fra Pillepalle

Jannicke sa...

Så koselig hos deg :o)

Ønsker deg en
GOD JUL..

Juleklem fra J.

Glede sa...

For en god ide med eple og lys! Ønsker deg en flott julefeiring!

Vibeke sa...

så herlig ide med eplelysestaker!:)

ønsker deg en fredfull og koselig jul med mange gode øyeblikk kjære noralill,

varm juleklem fra meg

Åpent^hus sa...

skjønn julepynt. har veldig sansen for måten du ordner på. Ønsker deg og dine ei koselig jul. Hilsen Åpent hus.

mi-rachel sa...

å så herlig og enkel pynt du viser.
god jul til deg og dine:)

Rosa sa...

God jol til deg og dine!

Hyttehuset sa...

Ha ein roleg og triveleg jul heile familien.