onsdag, desember 12, 2007

Eg har visst ein bloggdag i dag...

Fekk nydelege sviblar hjå svigermor...dei har fått plass i gangen. Måtte pynte litt då, med levande lys (sidan eg skulle ta bilete av stasen...) fant ei gamal keramikk-skål i kjellaren, den har fått ein omgang kvitmåling for lenge sidan...men kom visst til nytte i år òg.


Var på ein bitteliten skogstur i går, med vetlejenta bæreselen. Fekk samla litt kvistar og litt forskjellig, men mest av alt fekk vetlejenta seg ein liten luftetur. Ho kosar seg veldig når ho får koma opp og sjå (og ta på og smake) litt av verda... Resultatet vart iallefall ein krans til døra i stova...
Ettersom eg ikkje er så glad i raude bånd, brukte eg eit stoff til oppheng. Det er ikkje sydd, berre rive, eg synes det blir litt meir meg på den måten...ikkje så orntli liksom....(tjihi)

Men eg fant meir kjellaren eg...litt meir eg kunne pynte i kjøkenglaset med... denne nydlege soppen er litt av min gamle julepynt...så eit kjempefint perlehjerte frå House-doctor som eg fekk til bursdagen min i år... Her er ein nydeleg perlepynt laga av sonen i huset, trur han gjekk i barnehagen då...tenk no er han 16 år(!!). Denne pynten har vore med oss kvar jul sidan han laga den... og i år får den plass i vindauga...
Her ein gamal nisse eg kom over ein gong....


Det skal vera slik, litt gamalt, litt nytt og litt heimelaga... nederst i glaskarmen ser de ein kjempefin kaffi-boks eg fekk av mamma til bursdagen min, også den kjem frå House Doctor...

PS det ser ut som eg bur i eit villniss av busk og kratt (sjå utanfor vindauga)...hi hi, men det er berre ei klatreplante som trivast veldig godt ute ved ute-plassen vår....om sommaren er den grøn og fin...

2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Tack söta du för rar kommentar hos mig :) Blir såå glad!

Vad kul att hitta hit också! Jättefin blogg har du... kommer absolut tillbaka!

Kram Jes

Brit. (lille meg) sa...

Så koselig du har det hos deg!
Og så er tidlig oppe og gjør det koselig for barna dine....
Takk for hyggelig hilsen på min blogg! God helg!