søndag, desember 23, 2007

"No har eg vaska golvet og eg har børi ved...."

Julepynten er komen fram, treet er pynta og no kan jula berre kome! Nedanfor ser det bilete av nokre fine gamle julekuler (den rosa har de sett før)...(eller den blanke er frå i år..hi hi) Men resten har eg kjøpt frå eit lager i ein gamal landhandel, trur kulene er frå 60/70-talet... Men dei blanke er frå IKEA og har òg fått plass på treet vårt i år...
(ser visst bilde av fotografen i julene...hi hi)
Fant nokre fine klister-englar som var meint å henge på vindu trur eg...men eg klistra dei på eit stort lys eg fant...litt juleaktig med ein gong (tjihi)
Vil med dette ynskje alle mine lesarar ei
riktig god jul, og eit
godt nytt år i vente!!
juleklem frå meg!

4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

God kveld!
Takk for hyggelig julehilsen
på bloggen min.
Så fint du har pyntet!
Jeg ønsker deg også ei fredfull
julehøytid, og alt godt for det nye året!
Jeg ser innom til deg igjen.
Det er trivelig med bloggvenner.

Ellie sa...

Nok et koselig innlegg fra deg! Maken til de rosa kulene med stjerner hadde vi da jeg var lita. Husker at det var noen år jeg ikke ville at vi skulle ha den på juletreet, fordi rosa ikke var julefarge. Nå synes jeg de er kjempesøte :-). Ønsker deg en riktig god jul!

Karin i Villa Grå sa...

Jag hoppas att din jul var underbar och mysig och att fortsättningen blir likadan!

Många kramar,

Karin

Tea Kristin sa...

Hei Noralill! :) Håper du har hatt en strålende jul! Ønsker deg et veldig godt nytt år, og gleder meg til å følge med på bloggen din også i 2008! :) Du inspirerer meg!!!