fredag, desember 14, 2007

Ein morgon i desember...

Det skal vera kjekt å stå opp av og til... ettersom eg har eit lite sjarmtroll som er lys vaken og blid som i sol kl 06.00 kvar morgon har eg ikkje anna val enn å stå opp. Difor har eg god tid til eg vekker eldstejenta kl 07.00. Og i går vakna ho til kakao med krem...masse krem... Då kan du tru me kosa oss med frokosten...

Ja så må eg seie meg lei for ateg må vise dette neste bilete...hi hi..men det er vel lov å le litt av seg sjølv av og til...Det er nemlig sånn at verken eg eller eldstejenta er utstyrt med særleg mykje tolmod, difor hadde me begge litt hastverk med å få pynta (det hersens...) pepperkakehuset. Og som kjent er hastverk oftast lastverk...(sjå bilete..) Melisen var altfor tynn...sølvkulene datt av...og far i huset stod igrunnen og irriterte seg over ikkje å få ete alle dei gode melkesjokolade-nonstoppane...Så tilslutt gav mor opp og far fekk sjokolade og me vart ferdige litt for fort...Men med litt glitter og kunstsnø, kunne babushka-dukkene flytte inn i det litt rare julehuset sitt..tjihi...(det luktar iallefall godt med pepperkakehus i heimen...trøystar ho mor seg...)

Så må eg få seie tusen tusen takk til alle som har kome med fine ord til bloggen min dei siste dagane!! Det er kjempekjekt at nokon har lyst inn å sjå her! Har lenge følt meg litt åleine her inne...men no byrjar ting å skje...utruleg kjekt at nokon vil lenke meg opp til sin blogg!! Tusen takk og ha ein strålande desemberdag!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Villken mysig frukost!!!

Tea Kristin sa...

Mmmm... Så heldig hun var som fikk deilig kakao til frokost. Det er deilig luksus det! :)