onsdag, desember 19, 2007

Hjelp eg er blitt utfordra...

Ja kva gjer eg då...det er heile to bloggvenner som har utfordra meg(!)..Lille meg og Trivelig. Eg skulle skrive 7 ønsker og 7 juleønsker...Eg håpar ingen blir lei seg om eg samlar dette til ei liste med juleønsker-kombinert ønsker...?? Måtte tenke litt på dette. Ønsker kan vera så mykje, valget var då om eg skulle skrive ønsker som var nære og personlege eller meir globale...ja eg grubla litt på dette kan de tru! Men eg tenkte at om eg skulle ynskje noko i heile verda kva var det då?? Jo det kan de lesa på lista under her:

-Eg ynskjer at alle sjuke blir friske...
-At ingen går svoltne til sengs...
-At alle som frys får varme...
-At ingen born går redde til sengs...
-At me skal sjå håp der me trudde alt var håplaust...
-At me ser gleda der me ikkje visste den var...
-Eg ynskjer mest av alt at absolutt alle får ei fredfull og god jul!

Kanskje litt vidløftig...og mykje å ønska seg til jul, men men slik vart det....men det er ikkje slutt enno, eg skulle samtidig utfordre anten 3 eller 7 til(!). Eg velger 3... (eg veit ikkje om eg har så mange som 7 bloggvenner enno....). Hermed så utfordrar eg vidare til å skrive ønsker for jula:

Mitt glade (hunde-)liv

Vita Villa Vila

Ellies Hjørne

...så får me sjå korleis det går...tjihi...

1 kommentar:

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Du er ikke nødt til å ha bare juleønsker.
Mine ønsker er ikke bare spesielt for jula.
Og kanskje greier du å finne mange nok å utfordre også.
Det er hyggelig med disse bloggvennene. Mange nye å bli kjent med.
Ha en fin kveld!