måndag, desember 17, 2007

Så var julepakkene ferdig!

Det er sjølvsagt fleire enn dei eg har bilete av her... I år har eg visst pakka inn i masse ulikt papir, eg har liksom ikkje klart å bestemme meg heilt. Men her er eit utval som eg synes vart ganske fine (om eg skal seie det sjølv...hi hi).
Navnelappar er laga av ulike stoff og filtrestar som berre er limt på kartong... veldig enkelt og greit (og fint?), synes eg...men eg varierte litt der òg, så på nokon pakkar har eg klipt kartong som lauv og limt rett på pakken...(viser nederst på det øverste bilete...Kakemenn vart det i helga òg... når eldstemann kjem heim frå hybel er det kjekt å overraska med noko nybakt og godt! Det set guten vår pris på...Og desse er ganske gode og veldig enkle og lage...

Enkle mjuke kakemenn:
100 g smør (margarin)
6 dl sukker
5 dl mjølk
5 ts hornsalt
Mjøl til passe deig
Smelt smør og ha i sukker og mjølk, dette varmar du til sukkeret har løyst seg opp. Avkjøl litt og ha i hornsalt og mjøl til deigen er passe. Så er det berre å kjevle og stikke ut figurar! så må dei steikast, eg brukar ovn på 200 grader (me eg har ein litt rar ovn, så kanskje 175 grader er nok...) Steikes til dei får bittelitt farge kantane...
Oppbevares i tett og fin kakeboks...(hihi)

Må igjen takke for kjempekoslege kommentarar dei siste dagane!! Eg er innom på alle bloggar som besøker meg! (ikkje alltid eg rekk å legge igjen nokre ord...men eg prøver...)
Ha ei kjempefin veke alle saman!!

6 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Flotte farger på det innpakningspapiret ditt! :) Nå har jeg også lagd meg en slik ståltrådengel som du har bilde av her inne. Legger ut bilde av den på bloggen min etterhvert - synes den ble riktig så skjønn. :)

Tea Kristin sa...

Jeg har en utfordring til deg på bloggen min! :) Håper du tar den!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Det var koselig å stikke innom her! Du har bakt en hel del til jul. Bloggen din minnet meg på at NÅ er det på tide å lage julemenn!!!
Jeg likte godt den adventsstaken din fra FRETEX. Så gøy å finne "skatter" på bruktbutikker!!

Kos deg! Snart er det julekvelden!!

Brit. (lille meg) sa...

Nå kan nok bare jula komme til deg!
Jeg har en utfordring til deg på bloggen min. Jeg ble heller ikke spurt på forhånd.

Brit. (lille meg) sa...

God kveld! Fint at du tar utfordringen. Det er jo ikke så høytidelig, men litt artig også.
Det jeg syntes var vanskeligst, var å finne 7 nye utfordrere.
Det haster ikke, du må bare bruke den tiden du trenger.
Kos deg videre!

Maria sa...

Tusen tack för receptet, skall pröva det i helgen, de ser verkligen goda ut!!!!!!
Villka fina paket du har gjort, kommer att ligga fint under julgranen, kram.