måndag, oktober 05, 2009

Hmmm...

Eg viser loppe nr 2 i dag. Nok ein stol...Men den er eg meir usikker på. Angra nesten med ein gong eg hadde kjøpt den...men då var eg så forkava at eg tenkte; gjort er gjort...haha. Men berre ein 50,-lapp for denne òg. Eg synes endeleg den er fin, men eg veit at mamma har to slike stolar ståande hjå seg...(som eg sikkert kunne fått...). Dessutan har dei ein finare mørkare brunfarge...

Men stolen er heil og fin, passar igrunnen godt inn (litt for godt etter min smak faktisk....). Eg er jo ein av dei få bloggdamer som har beige ektorp og ikkje kvit...så det vart litt FOR beige her i stova liksom...Men me får sjå, kanskje store-vetle-guten vår vil ha den på hybelen sin...??

Men foreløpig står den i stova, nyvaska og fin (eg ser ein mørk flekk på den, men det er nok vetla-trultemor sitt arbeid...). Trulto synes forresten det var stor stas å snurre rundt oppi den, enn så lenge...
Ha ein fin kveld vidare...ein dag att før haust-mini-ferie for min del!
PS Bilete i bakgrunnen på det siste bilete er eit av eldstejenta sine verk...



10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Syntes stolen var kjempekul og syntes ikke du skal angre på den :) ser ut som den passet perfekt inne hos deg.
Må visst prøve å komme meg på loppis...
Ha en fin, fin kveld.
Klæm

Brigg sa...

Oj oj!! To nydelige stoler du har funnet deg! denne var også råfin!

IfraLahell sa...

Jeg synes den var kjempe kul.
Supre loppekupp du har gjort!
Og 50 kr da...!

mi-rachel sa...

den var jammen tøff!

Dans på roser... sa...

Du har jo funnet så fine ting på loppis! =) Heldiggris!!! =) Sånt liker vi!

Nattaklem.

Katarina sa...

Stilig ;-)

Katarina sa...

Stilig ;-)

Stoltzen2012 sa...

Syntes stolen var kjempetøff, og med puten din oppi, ble den et funn!!! Kos deg :)

Rikke - fargesirkelen sa...

Jeg syntes den var superfin!!!

Betty needle sa...

Så fine lopper du finner! Her er det mest "ræl" på loppisene..:( Bare si ifra om du vil bli kvitt den stolen, du : D !!