onsdag, oktober 21, 2009

Tavle til dokkemor..




Denne knallfine tavla kjøpte eg hjå Patina på evanger i haustferien. Den har fått stasplass på dokkemor sitt rom. Ho er så oppteken av tal og bokstavar (kremt...skikkeleg liten smarting med andre ord...), men ho har det vel etter mora...haha...
Eg hugsar me hadde grøne slike tavler med gul skrift når me var små, men eg anar ikkje kor dei har teke vegen. Men synes uansett desse svarte er hakket finare...
Skal friske den opp med eit strøk tavlemaling (berre på midten) når tida strekk til. Akkurat no ligg ein haug med klede og ventar på meg...Ha ein fin kveld!


9 kommentarer:

Olstad sa...

Jeg hadde en tavle som var eksakt lik denne når jeg var liten. Det var artig å se.

Fru Fly * Heidi sa...

Å, den kjenner jeg igjen - og den er så fiiin! Kunne veldig godt tenkt meg en sånn til min dokkemor også:) Ha en fin kveld. Hilsen fra Heidi♥

HønePøne sa...

heisann!
Så fin blogg du har! oppdaget deg akkurat nå, men hit kommer jeg garantert tilbake :) veldig fine papirfugler. Blir helt sikkert knallfine på julegavene.
jeg hadde en slik grønn og gul tavle da jeg var liten. Husker at den var litt glatt og vanskelig å skrive på, mens søskenbarnet mitt hadde en som var malt med tavlemaling, og den var sååå mye bedre ;)
Ha en fin kveld blant kleshaugen! Jeg har ignorert min i kveld, og det straffer seg i morgen.. :)
Madeleine

Åpent^hus sa...

kjempefin tavle. Heldig lillemor! :)

Den gode feen sa...

Knallfin tavle. Så heldige de er som fekk tak i den. Kjekt for mor og kjekt for dokkemor :) Klem frå Linda

Christine C sa...

Så koselig tavle...den vil nok bli mye brukt :) Ha en fin dag!

Fru sommerfugl sa...

Så flott tavle, og lærerik i tillegg:) To fluer i ett smekk her:) ha en fin uke:)

mi-rachel sa...

veldig fin.

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er